کد خبر: ۱۲۲۸۲۵
زمان انتشار: ۱۸:۲۵     ۱۲ فروردين ۱۳۹۲
پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در 18 جاده اصلی کشور را همزمان با روز طبیعت و آغاز موج بازگشت مسافران اعلام کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری مهر،پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی و عبور و مرور در جاده در روزهای پایانی تعطیلات نوروز را به شرح زیر اعلام کرد.

1.عبور و مرور انواع موتورسيكلت در ايام اجراي طرح نوروزي در تمامي آزادراهها و بزگراه ها و جاده هاي اصلي برون شهري كشور ممنوع است.

2.در تمامي محورهاي برون شهري كه در ايام فوق ممنوعيت و محدوديت ترافيكي براي انواع تريلر و كاميون اعمال می شود،عبور و مرور انواع تريلر،كاميون وتانكرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از اين  امر مستثني بوده و ممنوعيت تردد اين قبيل از وسايل نقليه فقط در راههايي اعمال مي شود كه مقررات يكطرفه شدن عبور ومرور در آنها اجرا مي شود يا ممنوعيت تردد در طول سال دارند.

جاده چالوس

تردد انواع تريلر،كاميون و كاميونت كماكان در محور كرج-چالوس و بلعكس ممنوع مي باشد. تردد انواع وسايل نقليه در محور كرج-چالوس از ساعت 12 روزهای سیزدهم، چهاردهم و شانزدهم فروردین از ساعت 13 تا 1 بامداد روزهاي بعد از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا  24روز هاي فوق از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يكطرفه است.

محور هراز

تردد انواع تريلر در محور هراز كماكان ممنوع مي باشد.تردد انواع كاميون و كاميونت به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 روز پنجشنبه مورخ 8/1/92 تا ساعت 24 روز جمعه شانزدهم فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسايل نقليه در محور هراز از ساعت 13 تا 24 روزهاي سیزدهم ، چهاردهم و شانزدهم فرودین از رودهن به آب اسك ممنوع بوده و تردد وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 روزهاي فوق از آب اسك تا رودهن (محدوده مشاء)بصورت يكطرفه خواهد بود.

محور فيروزكوه

تردد انواع تريلر و كاميون به استثناء حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 روز پنجشنبه هشتم فروردین تا 24 روز جمعه شانزدهم فروردین از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

محور قديم قزوين-رشت

تردد انواع تريلر و كاميون به استثنا حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 روز چهارشنبه هفتم فروردین تا 24 روز جمعه شانزدهم فروریدن از قزوين به رشت و بالعكس ممنوع است.

محور قديم ساوه –همدان

تردد انواع تريلر و كامين به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 روز چهارشنبه هفتم فروردین تا ساعت 24 روز جمعه شانزدهم فروردین از ساوه تا سه راهي دخان و بالعكس ممنوع مي باشد.

محور اردبيل-آستارا، اردبيل-سراب،خلخال به اسالم،اردبيل-سرچم وبالعكس

تردد انواع تريلر و كاميون به استثنا حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 تا 24 روز هاي دوشنبه  و سه شنبه دوازدهم و سیزدهم فروردین در محور هاي فوق ممنوع است.

محورهاي مشهد-قوچان،مشهد-نيشابور و سبزوار و بالعكس

تردد انواع تريلر و كاميون به استثنا حاملين مواد سوختي  و فاسد شدني از ساعت 7 تا 24  در روزهاي  دوازدهم تا شانزدهم فروردین در محورهاي فوق ممنوع است.

محور چمن بيد_بجنورد_شيروان وبالعكس

تردد انواع تريلر و كاميون به استثنا حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت هفت تا 24  روزهاي  دوازدهم تا شانزدهم فروردین در محور هاي فوق ممنوع مي باشد.

محورهاي بانه-سقز-سنندج و مريوان-سنندج و بالعكس

تردد انواع تريلر و كاميون به استثنا حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 تا 24 روزهاي  دوازدهم تا شانزدهم فروردین  در محورهاي فوق ممنوع خواهد بود.

محور گلوگاه-گرگان- جنگل گلستان-چمن بيد و بالعكس

تردد انواع تريلر و كاميون به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 تا 24 روزهاي  دوازدهم تا شانزدهم فروردین  در محورهاي فوق ممنوع خواهد بود.

محورهاي اصلي استان بوشهر

 تردد انواع كاميون هاي كمپرسي حامل سنگ و مصالح ساختماني از ساعت 7 روز دوشنبه تا 24 روز چهارشنبه چهارشنبه در محورهاي اصلي استان بوشهر ممنوع مي باشد.

محورهاي اصلي استان اصفهان

تردد انواع كاميون هاي كمپرسي حامل سنگ و مصالح ساختماني از ساعت 7 امروز تا 24 روز چهارشنبه در محورهاي اصلي استان اصفهان ممنوع است.

محور های گچساران- بهبهان،گچساران- نورآباد و ياسوج-بابا ميدان و بالعكس

تردد انواع تريلر و كاميون به استثنا حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 تا 24 روزهای دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم فروردین در محورهاي فوق ممنوع مي باشد.

محورهاي سلفچگان-قم،جاده قديم كاشان-قم و جاده قديم تهران-قم

تردد انواع تريلر و كاميون به استثنا حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 تا 24  روزهاي يكشنبه،دوشنبه و سه شنبه درمحورهاي فوق ممنوع مي باشد.

محور بندرعباس-سيرجان وبالعكس

تردد انواع تريلر و كاميون به استثنا حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7تا 24  روزهاي دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم ممنوع است.

محور سيرجان- بافت

تردد انواع تريلر و كاميون به استثناحاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 تا 24 روزهای دوازدهم  و سیزدهم فروردین ماه ممنوع می باشد.

محور ايذه-شهر كرد وبالعكس

تردد انواع تريلر و كاميون به استثنا حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 تا 24 روزهاي دوازدهم تا شانزدهم فروردین در محورهاي فوق ممنوع مي باشد.

محورهاي اصلي شمال استان سيستان و بلوچستان

 تردد وسايل نقليه باري سنگين به غير از حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 15 تا 21 روز هاي 15 و 16 فروردین از محورهاي زابل-زاهدان وزاهدان- نهبندان ممنوع است.

تردد وسايل نقليه باري سنگين به غير از حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 15 الي 19 روزهاي پانزدهم  و شانزدهم فروردین از محورهاي زاهدان-خاش ممنوع است.

تردد وسايل نقليه باري به غير از حاملان مواد سوختي  و فاسد شدني از ساعت 5 تا 22 روز سه شنبه از تمامی محورهاي اصلي شمال استان سيستان و بلوچستان ممنوع مي باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها