کد خبر: ۱۲۳۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، یک کلیسای پروتستانی در آمریکا بعد از بحث و بررسی های زیاد و همچنین مخالفتهای شدید بسیاری از مسیحیان با طرحی عجیب موافقت نمود که در پی آن همجنسبازان نیز اجازه کشیش شدن را خواهند یافت!

گفتنی است این کلیسا 33 سال است که برای جواز فعالیت همجنسبازها در کلیساها تلاش می کند امّا تا دو سال پیش نیز با مخالفت شدید کشیشهای اعظم پروتستانی مواجه شده بود.

روزنامه "نیویورک تایمز" نوشت: این موافقت د واقع پیشرفت(!) عظیمی در کلیساهای پروتستانی می باشد  که با رای اکثریت یعنی 205 موافق و 56 کشیش مخالف و 3 تن از آنها رای ممتنع دادند تصویب شد.

لازم به ذکر است که ورود همجسبازها به کلیسا و حتی کشیش شدن آنها امری جدید در بین کلیساهای پروتستانی نمی باشد اما موافقت این کلیسای بزرگ که بیش از 2 میلیون عضو دارد موضوعی بسیار مهم به شمار می آید زیرا ممکن است بعد از موافقت این کلیسا آمریکایی تمامی کلیساهای پروتستانی جهان با فعالیت همجسنبازها در کلیساها موافقت کنند که این خود دوران جدیدی برای این مذهب قرون وسطایی به شمار می آید.

گفتنی است چندی پیش اسقف اعظم کلیسای کانتربری و رهبر کلیسای انگلیکن ها در انگلیس نیز اعلام کرده بود مشکلی با این مسئله که اسقف ها همجنس باز باشند ندارد ، مشروط بر آنکه آنان به قانون مجرد بودن وفادار بمانند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها