کد خبر: ۱۲۳۶۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
مدافع پرسپولیس می‌گوید هر تلاشی که می‌کند برای سربلندی مکتب سیروس قایقران است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، سید جلال حسینی درباره شعارهایی که در بازی پرسپولیس و داماش علیه او سر داده شد، اظهار کرد: قبلا هم این اتفاق افتاده بود و آقای حسن‌زاده با آن برخورد کرده بود، اما در این بازی فکر نمی‌کردم شرایط این‌گونه شود. همه می‌دانند که من فقط یک بازیکن هستم و با کسی کاری ندارم و به کسی هم بی احترامی نکرده‌ام.

 

وی ادامه داد: در این بازی هم تمام تمرکزم را روی کار فنی خودم گذاشته بودم، اما در چند صحنه نزدیک بود عصبانی شوم. در یک صحنه مظفری‌زاده اشتباه کرد و به من کارت زرد داد که همان لحظه تماشاگران به من فحاشی کردند و کمی عصبانی شدم.

 

مدافع پرسپولیس درباره علت سر داده شدن این گونه شعارها گفت: به هر حال این شرایطی است که وجود دارد. من در ملوان هم که بودم همین مشکل را داشتم اما چه زمانی که در ملوان و سپاهان بودم و چه الان که در پرسپولیس هستم با تمام وجود برای تیمم بازی می‌کنم.

 

حسینی درباره پنالتی زدن خود در آن شرایط هم گفت: خدا را شکر بعد از آن عصبانیت‌ها توانستم به شرایط عادی برگردم و پنالتی بزنم. در یک هفته گذشته تمرکز زیادی روی این بازی کرده بودم و خوشبختانه توانستیم ببریم.

 

وی درباره اینکه در ابتدای بازی با عکس سیروس قایقران وارد زمین شد، گفت: ما هر تلاشی که می‌کنیم برای سربلندی قایقران است. ما هم بازیکنی از مکتب ملوان و قایقران هستیم. اگر سید جلال برای تیم ملی یا پرسپولیس بازی می‌کند و قهرمانی می‌آورد فقط برای قایقران است.

 

حسینی با اشاره به بازی فینال جام حذفی برابر سپاهان گفت: با یک تیم حرفه‌ای که سازمان‌دهی خوبی دارد بازی داریم. آنها مهره‌های خیلی خوبی دارند و از همه مهم‌تر کادر فنی قدرتمندی دارند. بدون شک باید از همین الان با یک برنامه‌ریزی خوب به مصاف این تیم برویم.

 

مدافع پرسپولیس درباره مکان برگزاری فینال هم گفت: برای ما فرقی نمی‌کند. اگر در مشهد باشد که چه بهتر. بعد از مدت زیادی به مشهد می‌رویم. نباید اینگونه باشد که هر تیمی بگوید یک جا بازی می‌کنیم.

 

وی همچنین درباره حضور مهدوی‌کیا در بازی پرسپولیس و داماش گفت: واقعا نمی‌دانم با چه واژه‌ای این کار مهدوی‌کیا را توصیف کنم. او با این کارش نشان داد که چه شخصیت بالایی دارد و برای همه ما تعجب‌برانگیز بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها