کد خبر: ۱۲۴۴۰۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه برگزاري ديدارهاي متوالي به بازيکنان اين تيم فشار فراواني وارد کرده، گفت: بازي حساسي برابر گهر داريم و بايد با شکست اين تيم خود را براي ديدار با سپاهان آماده کنيم.
اميرحسين صادقي در حاشيه تمرين امروز چهارشنبه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازي با الهلال فشار زيادي به بازيکنان وارد کرد و بازيکنان کاملا خسته هستند. ما يک بازي حساس برابر گهر داريم که سعي داريم با دو جلسه تمرين خوب خود را براي اين مسابقه آماده کنيم. فکر مي‌کنم پيروزي مقابل گهر مي‌تواند شرايط خوبي را قبل از ديدار با سپاهان براي ما به وجود آورد و به نوعي خود را براي اين ديدار حساس آماده کنيم.

به گزارش مهر، وي با اشاره به فشردگي ديدارهاي اخير اين تيم افزود: اين تقويم فدراسيون است که بايد به اجرا در بيايد. مي‌گويند ما ليگ حرفه‌اي داريم ولي فکر مي‌کنم تنها شماره‌هاي پيراهن تيم‌ها حرفه‌اي شده است.

مدافع تيم فوتبال استقلال همچنين گفت: با اين فشار بازي‌ها بازيکنان مصدوم مي‌شوند و فقط باشگاه‌ها مي‌سوزند. بهرحال تيم بعد از شکست برابر الهلال اندکي از نظر روحي دچار مشکل شده که فکر مي‌کنم قلعه‌نويي با توانايي‌هايي که دارد تيم را از نظر روحي آماده بازي با گهر خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها