کد خبر: ۱۲۴۵۴۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
بازيكناني كه سرمربي استقلال از آنها راضي نيست و در صورت بقا قلعه نويي از اين تيم خواهند رفت: اشجاري، رحمتي، موسوي، محمد رضايي، بائو و شايد نکونام.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ طبيعي است که امير قلعه‌نويي اين روزها از وضعيت کلي استقلال تا حدي راضي باشد. به هر حال او بعد از حذف شدن در جام‌حذفي در رياض برد خوبي مقابل الهلال کسب و به قول معروف آبروداري کرد. از طرفي به نظر مي‌رسد مشکلات مالي آبي‌ها هم تا حدي حل شده.


طبق شنيده‌ها آن‌ها شب عيد 500 ميليون از وزارت ورزش گرفتند و فتح الله زاده توانست به هر زحمتي حدود 500 ميليون ديگر هم جور کند هرچند سازمان ليگ استقلال را بدهکارترين تيم ايران قلمداد کرده است. قلعه‌نويي بعد از بازي با الهلال از تک‌تک بازيکنانش تشکر و قدرداني کرد و گفت با غيرت ايراني آن‌ها توانستيم نماينده عربستان را شکست دهيم اما او از عملکرد چند بازيکن تيمش در همان بازي رضايت چنداني نداشت که از آن جمله مي‌توان به هاشم بيک‌زاده و ايمان موسوي اشاره کرد.


همان‌طور که قبلا نوشتيم قلعه‌نويي براي فصل آينده قصد ايجاد تغييراتي را در ترکيب تيمش دارد. او 5، 6 بازيکن خواهد خريد که اسم آن‌ها تقريبا مشخص است و اگر اتفاق خاصي رخ ندهد بايد اين نفرات را استقلالي دانست. در صورت حضور نفرات جديد طبعا يک‌سري از نفرات فعلي بايد بروند.


در خط دفاعي جدايي حسن اشجاري قابل پيش‌بيني است و در خط مياني احتمالا عباس محمدرضايي، کيانوش رحمتي و ميثم بائو جدا مي‌شوند و به جاي آن‌ها قرار است يکي، 2 هافبک سپاهان به جمع استقلالي‌ها بپيوندند. در خط حمله هم احتمال جدايي ايمان موسوي بسيار زياد است و بعيد به نظر مي‌رسد قلعه‌نويي او را بخواهد به جز اين نفرات شايد جواد نکونام هم از استقلال جدا شود و به تيم‌هاي عربي برود که در آن صورت خط مياني آبي‌ها شاهد تغييرات گسترده‌تري خواهد بود.


قلعه‌نويي از عملکرد نفراتي چون بائو، موسوي و... راضي نيست و چه استقلال قهرمان شود و چه قهرمان نشود او نفرات ديگري را جانشين آن‌ها خواهد کرد. البته استقلال براي فصل نقل‌وانتقالات نياز به يک بودجه 10 ميلياردي دارد تا هم نفراتي چون مهدي رحمتي، حيدري، صادقي، جباري، برهاني و... را حفظ کند و هم 7، 8 ستاره جديد بخرد اما آنچه مسلم است قلعه‌نويي حتما استقلال را در چند خط تقويت خواهد کرد و حتي به فکر خريد يک سنگربان ذخيره خوب در کنار مهدي رحمتي هم هست.


سرمربي آبي‌ها معتقد است برخي از بازيکناني که به استقلال آمده‌اند در حد و اندازه‌هاي اين تيم نيستند و شايد در تيم‌هاي ديگر جاي رشد داشته باشند. البته مشکل سال 92 استقلال براي تقويت شدن هم مثل سال 91 مشکل مالي است و اگر فتح الله زاده بتواند پول جور کند طبعا قلعه‌نويي خريدهاي خوبي انجام مي‌دهد. او نشان داده که معمولا تيم‌هاي خوبي مي‌بندد و خوب مي‌داند که چه مهره‌هايي به درد استقلال مي‌خورد. هرچند امسال در خريد موسوي، محمدرضايي، منوچهري و تا حدي اشجاري اشتباه کرد.


او البته مايل به جذب فرهاد مجيدي هم نبود اما به هر حال فرهاد به استقلال برگشت تا استقلال فعلي تبديل به پرستاره‌ترين تيم ايران و يکي از گران‌ترين تيم‌هاي تاريخ استقلال شود. تيمي که برخلاف 5، 6 سال گذشته در آسيا هم حرف‌هاي بسياري براي گفتن داشته و توانسته تا حد بسياري انتظارات هوادارانش را برآورده کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها