کد خبر: ۱۲۴۸۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
لیگ برتر - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما خسته بودند اما با دوندگی یک امتیاز گرفتند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛یحیی‌ گل‌محمدی در پایان بازی پرسپولیس و ذوب آهن گفت:«بازیکنان من خسته بودند،ولی توانستند با دوندگییک امتیاز را از ذوب آهن بگیرند.»او این را گفت و ادامه داد:« ما موقعیت های زیادی داشتیم اما فقط توانستیم یک گل بزنیم.نیمه نخست کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما باید یگویم که در نیمه دوم ذوبی ها برتر از ما بودند.آنها انگیزه بالایی داشتند و می‌خواستند هم انتقام جام حذفی را از ما بگیرند و هم برای بقا در لیگ تلاش می‌کردند. خستگی در ساق‌های بازیکنان ما مشهود بود. آنها 120 دقیقه در دیدار با داماش دویده بودند با این حال خوب دویدند و با این دوندگی یک امتیاز امروز گرفتیم.»

وی در مورد اینکه در پایان لیگ پرسپولیس چه جایگاهی را کسب خواهد کرد، گفت:« ما تلاش می‌کنیم بهترین جایگاه را در لیگ به دست بیاوریم هر چند پنجم و ششم را در شان پرسپولیس نمی‌دانیم. تلاش می‌کنیم در آینده بهتر شویم و همچنین در جام حذفی هم به قهرمانی برسیم.»

او در مورد اینکه چرا به زمان بازی فینال جام حذفی معترض است، گفت:« مشکلی با زمان بازی نداریم اما می‌خواهم بدانم چرا 4 روز قبل از فینال باید با ملوان بازی کنیم.»

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه مذاکره این باشگاه با کرانچار و حضور چلنگر در اردوی پرسپولیس گفت: « کرانچار یکی از بهترین مربیان لیگ است و پرسپولیس هم مختار است هر تصمیمی که می‌خواهد برای فصل آینده بگیرد و هر سرمربی که می‌خواهند انتخاب کنند اما رویانیان این شایعه را تکذیب کرد.»

وی در مورد اختلاف علی کریمی با مجتبی حسینی دستیار گل‌محمدی گفت:« اختلافات کوچک را بزرگ می‌کنند. کریمی مشکلی با کادر فنی ندارد و امیدواریم او هر چه زودتر خوب شود و به پرسپولیس کمک کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها