کد خبر: ۱۲۵۱۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي پرسپوليس تمايلي به جذب عمران‌زاده ندارد چرا که نمي‌خواهد تيمش حاشيه داشته باشد.

جام ورزشي؛ در کنار خبر تمايل پرسپوليس براي جذب علي حمودي اين اخبار هم به گوش مي‌رسد:


1. اين‌که پرسپوليس مثل تمام سال‌هاي گذشته نيم نگاهي هم به مجتبي جباري دارد تا اگر او دوباره با استقلال به مشکل خورد مذاکراتشان را با او شروع کنند.


2. پرسپوليس حنيف عمران‌زاده را هم مي‌خواهد! اين‌که يحيي از عملکرد بنگر راضي نيست را نمي‌توان کتمان کرد.


به هر حال گل‌محمدي به فکر تقويت خط دفاعي است اما اين‌که پرسپوليس بعد از رد کردن پديده‌اي به نام شيث، دنبال يکي مثل حنيف عمران‌زاده باشد هم از آن خبرهاست.


شايد اين شايعه از آن‌جا نشات گرفته که مشخص شد قلعه‌نويي تمايل چنداني براي حفظ حنيف در فصل آينده ندارد. او يک‌بار هم بر سر حنيف داد و فرياد زد و او را به طور موقت از استقلال اخراج کرد: «من حنيف را در اختيار باشگاه گذاشتم و او حق تمرين با تيم را ندارد.»


بعد از مدتي البته امير براي اين‌که جو تيمش بر هم نخورد حنيف را بخشيد. همان‌طور که ايمان موسوي و يکي، دو نفر ديگر را بخشيد. استراتژي او اين است که استقلال تا پايان بازي‌هاي داخلي و آسيايي‌اش وارد حاشيه نشود؛ سياستي که البته تا امروز جواب داده و قلعه‌نويي توانسته تا حد زيادي حواشي را در کنترل خودش درآورد.


طبق شنيده‌هاي ما گل‌محمدي تمايلي به جذب عمران‌زاده ندارد چرا که نمي‌خواهد تيمش حاشيه داشته باشد. البته او همچنان به جذب يکي، دو مدافع وسط خوب فکر مي‌کند و نفراتي را هم در ذهن دارد؛ نفراتي که بتوانند در کنار سيدجلال حسيني مشکلات دفاعي قرمزها را کمتر کنند.


يحيي در ليست 25 نفره‌اش حداقل 8 مدافع مي‌خواهد و پيش‌بيني مي‌شود سيدجلال، نورمحمدي، پولادي و... را حفظ کند و يکي، دو مدافع خوب هم بخرد. جذب عمران‌زاده توسط پرسپوليس هم احتمالا شوخي سال است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
خدایی بجز مرحوم حجازی و خسرو حیدری که واقعا با اخلاق بوده و هست کدوم استقلالی میتونه بیاد تو تیمی که مهدوی کیا و باقری و دایی و امثال فرشاد پیوس های با اخلاق رو پرورش داده ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها