کد خبر: ۱۲۵۱۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي يوونتوس پيش از ديدار با لاتزيو تاکيد کرد دوست دارد تيمش تاريخ سازي کند.
ديدار تيم‌هاي لاتزيو و يوونتوس در چارچوب هفته سي و دوم سري A ايتاليا فردا شب (دوشنبه) و از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه المپيکو شهر رم آغاز خواهد شد.

به نقل از فارس، يوونتوس به تازگي با شکست از بايرن مونيخ از ليگ قهرمانان اروپا کنار رفته و لاتزيو نيز با قبول شکست برابر فنرباغچه از ليگ اروپا حذف شده است ولي آنتونيو کونته معتقد است کنار رفتن از ليگ قهرمانان اروپا موجب نشده که اعتماد به نفس تيمش در ديدارهاي ليگ ايتاليا از بين رفته باشد.

«فکر نمي‌کنم ديدارهاي ما برابر لاتزيو يا ميلان نسبت به ساير ديدارها اهميت بيشتري داشته باشند. ارزش همه بازي‌ها بيش از 3 امتياز نيست. براي حضور در هر پيکاري بايد بهترين بازيکنان و آماده‌ترين آنها را وارد ميدان کنم. آنها براي من هيچ تفاوتي ندارند. همواره بهترين بازيکنان را در ترکيب اصلي قرار مي‌دهم. مي‌دانم که ديدار برابر بيانکوچلستي کار سختي است. نبايد فراموش کنيم که آنها نيز در ليگ اروپا به مرحله يک چهارم نهايي رسيدند و در کوپا ايتاليا هم در نيمه نهايي حذف شدند. کنار رفتن ما از ليگ قهرمانان اروپا موجب نشده که تمرکز و اعتماد به نفس‌مان در ايتاليا را از دست بدهيم.»

وي افزود: ديدارمان برابر تيم بزرگ و مهمي است که قدرت زيادي نيز دارد ولي همواره بدون توجه به نتيجه‌هايي که ساير تيم‌ها مي‌گيرند، روي بازي خودمان تمرکز مي‌کنيم. چيزي که بايد در تمامي ديدارها داشته باشيم، قدرت تيمي است. برخي‌ها دوست دارند تاريخ را بنويسند و برخي ديگر فقط آن را مي‌خوانند. ما تاريخ را مي‌نويسيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها