کد خبر: ۱۲۵۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
رئیس سازمان اطلاع رسانی بحرین اظهارات مطرح شده در برخی محافل بسیج جمهوری اسلامی ایران در مورد ارسال " کشتی کمک های انسانی " به بحرین را دخالت در امور داخلی این کشور تلقی کرد و تاکید کرد: هیچ کس از ایران نخواسته است برای ما کمک بفرستد!

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، شیخ فواز بن محمد آل خلیفه در گفتگو با تلویزیون العربیه اعلام کرد: برای ورود این کشتی به بحرین که گفته می شود حامل نیروهای مردمی خواهد بود هیچ هماهنگی دیپلماتیک انجام نشده است.

این در حالی است که کمک های ملت ایران برای مردم مظلوم بحرین چگونه می تواند با اجازه کسانی صورت بگیرد که عامل اصلی کشتار مردم مظلوم این کشور محسوب می شوند.

العربیه گزارش داد که فهد الشلیمی کارشناس نظامی کویتی نیز در این باره گفته است که فرماندهان سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران و بسیج از عدم هماهنگی رنج می برند!

وی همچنین در ادعایی مضحک گفت: رهبران ایران می دانند که نیروهای بسیج بی نظم هستند!

پیش از این مقامات نظامی کویت اعلام کرده بودند که نیروهای این کشور که برای کمک به برقراری امنیت در بحرین به سر می برند برای گردش به این کشور نرفته اند. آنها به دفاع از مرزهای آبی بحرین در برابر تجاوز خارجی متعهد هستند!

مقامات کویتی اعلام کرده بودند هر نوع تجاوز علیه بحرین تجاوز علیه کویت تلقی می شود و خطاب به مقامات کشورمان گفتند: " اگر به دنبال برقراری صلح در منطقه هستید از تحریک کشورهای خلیجی خودداری کنید. تلاش نکنید قدرت نظامی کشورهای عضو شورای همکاری را بیازمایید."

العربیه همچنین گزارش داد: پیش از این یکی از فرماندهان بسیج اعلام کرده بود یک کشتی حامل نیروهای بسیج برای " دفاع از مردم بحرین " به سمت این کشور اعزام خواهد شد.

کارشناس کویتی در مورد ارسال این کشتی به سمت بحرین گفت:" این یک تصمیم خودسرانه است که توسط یکی از فرماندهان بسیج اعلام شده است."

الشلیمی در گفتگو با العربیه افزود :" نیروهای کویتی مستقر در بحرین تحت فرماندهی نیروهای پادشاهی بحرین فعالیت می کنند و از بحرین ، کویت و یا هر کشور خلیجی که مورد تجاوز قرارگیرد ، دفاع خواهند کرد."

او تاکید کرد کشورهای خلیجی نمی خواهند با ایران وارد درگیری نظامی شوند زیرا که به گفته او " تبدیل منطقه به میدان نبرد به سود هیچ یک از کشورها نیست."

از این اظهارات به خوبی می توان میزان اقتدار و صلابت نیروی مقاومت بسیج را در اذهان بین اللملی سنجید به گونه ای که مسئولین کویتی و بحرینی از نام بسیج و احتمال ورود این نیروی فرهنگی نظامی به بحرین و دفاع عملی از ملت مظلوم این کشور، بسیار وحشت زده شده اند.

در پایان گفتنی است که بسیجیان در حقیقت وارثان و حافظان خون شهدایند که با تکیه بر علم و معنویت خویش، براحتی و در هر موقعیتی بساط محاسبات و نظم و قوانین خود ساخته دشمنان و مستکبران را به هم می ریزند و این باعث گردیده تا مقامات کویتی این نیروی مردمی جمهوری اسلامی ایران را که به قطع شناخت کاملی از آن دارند، محکوم به بی نظمی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
اون مقام کویتی غلط کرده که اینجوری گفته.
این احمقها اگه راست میگفتند سریع ترین فرار تاریخ رو برای خودشون ثبت نمیکردند و در برابر ارتش عراق از کشور و ناموس خودشون دفاع میکردند.حالا ما رو از درگیری میترسونن.
اینا اگه احمق نبودن باید ما رو از دوران حماسه دفاع از خرمشهر می شناختن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها