کد خبر: ۱۲۵۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
استاندار تهران گفت: وضعيت حجاب در شهر تهران مناسب است البته هميشه در جامعه ناهنجاري‌هايي وجود دارد ولي بهترين اقدام اين است كه عفاف و حجاب از سوي مردم اجرا شود.

مرتضي تمدن در گفت‌وگو با فارس در خصوص اجراي طرح عفاف و حجاب در شهر تهران اظهار داشت: براي اجراي طرح عفاف و حجاب مشكلي نداريم و وضعيت حجاب در شهر تهران مناسب است.در موضوع عفاف و حجاب بهترين اقدام بايد از سوي مردم انجام شود و مشاركت اجتماعي تنها مبناي اقدامات براي گسترش فرهنگ عفاف و حجاب است.

وي افزود: هميشه در جامعه ناهنجاري‌هايي وجود دارد كه بايد براي آنها برنامه‌ داشت و در طرح عفاف و حجاب برنامه‌هاي فرهنگي و ارشادي ديده شده است.

تمدن با اشاره به اينكه اگر تشكل‌هاي ساماندهي شده‌اي براي اين موضوع وجود داشته باشند كه عمداً قداست عفاف و حجاب را زير سوال ببرند با آنها برخورد مي‌شود گفت: در عفاف و حجاب بهترين اقدام از سوي مردم صورت مي‌گيرد.

استانداري تهران يادآورشد: اگر تمام دستگاه‌هاي فرهنگي و ارشادي درست كار كنند مشكلي نخواهيم داشت.

وي اظهار داشت:‌ كانون‌هاي مساجد و تشكل‌هاي غير دولتي براي ارتقاء سطح عفاف و حجاب در جامعه بايد در صحنه حضور داشته باشند.

تمدن به طرح تحول اجتماعي اشاره كرد و گفت: در طرح تحول اجتماعي برنامه‌هاي مربوط به ارتقاء سطح عفاف و حجاب ديده شده و جزو اولويت‌هاي استانداري است.

استاندار تهران با بيان اينكه براي عفاف و حجاب نمي‌شود براي همه يك نسخه تجويز كرد بيان داشت: برخورد قهري بايد با افرادي شود كه با مديريت كاملاً از پيش تعيين شده مي‌خواهند جامعه و عواطف آن را مخدوش و به مقدسات مردم توهين كنند و كسي هم كه از روي بي‌اطلاعي كاري را انجام مي‌دهد بايد برخورد ديگري شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
به به ! چه چه ! اصلاً مشكلي وجود ندارد كي گفته تهران بي حجاب دارد اگر داشته هم مال قبل از انتصاب آقاي استاندار است در زمان ايشان با برنامه ريزي هائي كه شده كلاً مشكل بد حجابي و بي حجابي از بين رفته همچنانكه آقاي استاندار فرموده است ؟!! اين بدحجابها و گاهاً بي حجابهائي كه مخصوصاً در نيمه شمالي شهر به وفور ديده مي شوند اهل تهران تحت رياست آقاي استاندار نيستند ! اينها از اهالي تهران ديگري هستند كه خودشان را به روز به تهران آقاي استاندار چسبانيده اند اگر از اينها چشم بپوشيم و به قول معروف غمض عين كنيم تهران مشكلي در ارتباط با عفاف و حجاب ندارد ! جل الخالق ! بعضي مواقع آدمي چه اظهار نظرهاي آب دوغ خياري از بعضي از مسئولين مي شنود !!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
کسی که میگه وضعیت حجاب در تهران مناسب است ظاهراً از احکام اسلامی چیزی نمی فهمد و یا سرش مثل کبک کرده زیر برف
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها