کد خبر: ۱۲۵۴۷۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۲     ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
زهره طبیب زاده نوری در گفتگو با پایگاه ۵۹۸ عنوان داشت:
استفاده گسترده ایشان از تکنوکرات ها در مدیریت اجرایی کشور در زمانی که مسئولیت اجرایی نهاد دولت را در اختیار داشت و همچنین مواضع سیاسی آقای هاشمی همه و همه یک موضع کاملا مشخص و واضحی را برای مردم نسبت به ایشان به وجود آورد و مردم تا به حال به ایشان و سیاستهای اجرایی و فکری ایشان نه های بزرگی را اعلام نموده اند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در این روزهای مباحث فراوانی از سوی نزدیکان و منتسبین حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی، بازننده دو دور گذشته انتخابات های ریاست جمهوری بر سر آمدن و یا نیامدن ایشان در جمع کاندیداهای بیشمار احساس تکلیف کرده در محافل سیاسی و خبری کشور منتشر می شود نظراتی که بیشتر به روشی برای محک اقبال عمومی به آقای هاشمی شباهت دارد تا اعلام نظری معمولی.

در این بین تاکتیک انتخاباتی حضور فاطمه و یاسر هاشمی در همایش انتخاباتی حسن روحانی از یک سو و همچنین سخنان آقای هاشمی در دیدار نوروزی با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر اظهار نظر ایشان در مورد کاندیداتوری اش بعد از دیدار با رهبر انقلاب و همچنین فضا سازی اخیر رسانه های مختلف در زمینه چینی برای حضور ایشان حکایت از بازیگردانی جریان کارگزاران برای مساعد نمودن فضا را برای حضور آقای هاشمی در انتخابات آتی دارد.

به همین منظور پایگاه 598 در گفتگو با دکتر زهره طبیب زاده نوری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری به بررسی تاکتیک آقای هاشمی برای حضور ایشان در انتخابات آتی پرداخته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال حضور آقای هاشمی در انتخات آتی اظهار داشت: حضور مجدد آقای هاشمی در عرصه سیاسی جامعه برای ایشان یک خودکشی بزرگ محسوب می شود و این نشانه استیصال فکری آقای هاشمی می باشد و ایشان به علت اینکه هیچ برگ برنده ای برای مطرح کردن ندارند در حال خرج کردن از سرمایه ها و سابقه شخصی خودشان در طول انقلاب می باشد.



عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس افزود: نه بزرگی که مردم در انتخابات 84 به آقای هاشمی در جریان ریاست جمهوری دولت نهم دادند و نه دیگری که قبل از آن در جریان انتخابات مجلس ششم به آقای هاشمی دادند برای آقای هاشمی رفسنجانی پاسخ بسیار خوبی از سوی مردم و اقبال عمومی مردم نسبت به دیدگاههای ایشان چه به لحاظ سیاسی و چه به لحاظ نوع رویکرد لیبرالیستی که ایشان نسبت به مسائل اجرایی کشور دارد می باشد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری بیان داشت: استفاده گسترده ایشان از تکنوکرات ها در مدیریت اجرایی کشور در زمانی که مسئولیت اجرایی نهاد دولت را در اختیار داشت و همچنین مواضع سیاسی آقای هاشمی همه و همه یک موضع کاملا مشخص و واضحی را برای مردم نسبت به ایشان به وجود آورد و مردم تا به حال به ایشان و سیاستهای اجرایی و فکری ایشان نه های بزرگی را اعلام نموده اند.

طبیب زاده با اشاره به اظهار نظرهای مختلف از سوی نزدیکان آقای هاشمی مبنی بر حضور ایشان در انتخابات آتی خاطر نشان کرد: به نظر بنده برای ایشان آبرومندتر است که همین وجهه کنونی خودشان را حفظ کنند و بیش از این خودشان را  به خاطر اینکه این نه دو مرتبه حتما تکرار خواهد شد و فکر میکنم هر کسی که ایشان را برای ورود به این صحنه ها هدایت می کند در واقع خیرخواه ایشان نیست و از روی خیر خواهی ایشان را تحریک به حضور در صحنه سیاسی کشور نمی کنند.

وی افزود: با آمار و اخباری که در مورد سوء استفاده اطرافیان و فرزندان ایشان در یکسری مسائل اقتصادی در حوزه های مدیریتیشان در کشور صورت گرفته و همچنین نقش بارز فرزندان آقای هاشمی در فتنه 88 مسئله ی است که به پیشانی آقای هاشمی ملحق و متصل می باشد و ایشان نمی تواند اینها را به راحتی انکار کنند بنابراین همین وجاهتی که برای ایشان مانده به خاطر اقداماتی که در اوایل انقلاب در زمان حضرت امام انجام داده اند  عقل اقتضا می کند که این وجاهت را حفظ کنند و دیگر بیش از این خودشان را آلوده به سیاسی بازی ها و شیطنت های جریانات سیاسی نکنند.

نماینده مردم تهران در پایان اظهار داشت: هم به نفع آقای هاشمی و هم به نفع نظام است که ایشان در همین موقعیتی که در سن هفتادوهشت سالگی قرار دارند حرمت خودشان را حفظ کنند و دیگر خودشان را در معرض انتخاب مردم برای حفظ آبروشان قرار ندهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها