کد خبر: ۱۲۵۵۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
فیلم سینمایی «خاک و مرجان»به کارگردانی مسعود اطیابی یک دقیقه و نیم کوتاه شد و همزمان در ایران و افغانستان جلوی دوربین می‌رود.

سید امیر پروین حسینی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره نمایش فیلم در ایران و افغانستان گفت: فیلم حدود یک دقیقه و نیم کوتاه شد و پخش فیلم به هدایت فیلم سپرده شده است.

 

وی درباره  اکران فیلم  که محصول مشترک ایران و افغانستان است در کشور افغانستان  گفت: تلاش می‌کنیم تا فیلم علاوه بر ایران در افغانستان به صورت همزمان اکران شود. اکران فیلم در افغانستان به افغان فیلم سپرده شده است.

پروین حسینی درباره نمایش فیلم در کشورهای دیگر توضیح داد: فیلم زیرنویس انگلیسی است و تلاش می‌کنیم تا علاوه بر افغانستان در لبنان هم به نمایش درآید.

بنابراین گزارش،  70 درصد از فیلمبرداری فیلم «خاک و مرجان» در بیرجند و افغانستان صورت گرفت و بخش‌هایی از فیلم در شهرک دفاع مقدس جلوی دوربین رفت. فیلم در مناطق مختلف افغانستان از جمله پنجشیر، کابل و پروان فیلمبرداری شد.

جدیدترین ساخته اطیابی با مضمون ملودرام اجتماعی آماده شده و به مسایل روز افغانستان می‌پردازد و داستانی شخصیت‌محور داشته و حول محور یک خانواده افغانی می گذرد.

اطیابی در این فیلم از بازیگران معروف افغانی برای ایفای نقش‌ها بهره برده است. این فیلم محصول مشترک ایران و افغانستان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
نصیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۲
۰
۰
عالی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها