کد خبر: ۱۲۵۸۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مهدوي‌کيا بايد با قهرماني خداحافظي کند.
غلامرضا رضايي اظهار داشت: پس از اعلام ميزباني پرسپوليس در فينال جام حذفي خوشحال شدم و دليل اصلي‌اش هم اين بود که هواداران ما مي‌توانند بيايند و با خيال راحت تيم خود را حمايت و تشويق کنند.

به گزارش فارس ، وي افزود: همه مي‌دانند بازي خيلي سختي در پيش داريم. سپاهان تيم خوب و منسجمي است و من مطمئن هستم يک فينال بسيار زيبا و قشنگ در انتظار هواداران و فوتبال دوستان عزيز است. ما هم در بهترين شرايط هستيم و مي‌دانيم هرگز نبايد اين فرصت طلايي را از دست دهيم.

رضايي در خصوص مذاکره‌اش با چند تيم باشگاهي نيز گفت: اولويت اول من در فصل جديد پرسپوليس است اما پيشنهاد هم دارم. راستش را بخواهيد هر فردي که با من حرف زده گفتم بعد از 15 ارديبهشت همه چيز مشخص مي‌شود و با هم حرف مي‌زنيم. چون الان من به غير از فينال جام حذفي و قهرماني و 35 ميليون هوادار به هيچ چيز ديگر حتي يک دقيقه هم فکر نمي‌کنم.

رضايي در پايان تاکيد کرد: شخصا خيلي خوشحالم که اين بازي در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود چون مهدي‌ مهدوي‌کيا بازيکن پرافتخار فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپوليس نيز مي‌تواند يک خداحافظي باشکوه داشته باشد. اميدوارم در روزي که آقا مهدي هم به ميدان مي‌آيد فينال جام حذفي برنده‌اش رنگ قرمز باشد تا خداي نکرده شرمنده مهدوي‌کيا که بزرگي خودش را هميشه به ما نشان داده نشويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها