کد خبر: ۱۲۵۹۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – ابراهیم تهامی هنوز ناراحت جام جهانی 98 است . البته شاید هم حق داشته باشد ؛ شاید ، اگر می رفت و می بود کی می داند که چه می شد؟

آقای تهامی علی فیروزی در مصاحبه ای عنوان کرد که دعوای لفظی بین شما و او سو تفاهم بوده ، درست است؟

بله کاملاً تایید می کنم . من علی آقا را از سال 1362 می شناسم من زمانی که بازیکن تیم امید نفت آبادان بودم ایشان در تیم بزرگسالان حضور داشت.ایشان هم کاپیتان و هم مربی و همبازی من بوده است من در مصاحبه خودم واضح مشخص کردم منظورم چه کسانی هستند اما خب ایشان باید مصاحبه من را می خواند یا با شما تماس می گرفت تا حقیقت را بفهمد . به هرحال  گذشته و من ایشان را هر کجا ببینم رویشان را میبوسم...آقای فیروزی  بعد از آن هم با من تماس گرفت و سو تفاهم را حل کردیم و الان هم با هم آشتی و مثل قدیم دوست و رفیق هستیم.

با مهرداد میناود هم آشتی کردید؟

ما که آشتی کرده بودیم قبل از عید .ان هم سوء تفاهم بود . من گفتم :گفته شدهبود من و میناوند رفته بودیم جایی...

اما دقیقا گفتید . همین عبارت را گفتید که شما تو نرفتید ولی مهرداد رفت.

نه آقا. فیلمش هم هست . شما منظور مرا بد برداشت کرده اید .

حرف خاصی نداری؟

از شما می خواهم این را به گوش همه برسانید . همه رسانه ها ای خبر را بگوش آنهایی که مرا از جام جهانی محروم کردند برسانند..من ابراهیم تهامی از همین جا اعلام می کنم ای کسانی که باعث شدید من به جام جهانی نروم ... ای آدم های چه سیاسی و چه ورزشی...بدانید نمازی که می خوانید و روزه ای که می گیرید برای من است.چون شما حق من را به عنوان یک انسان و مسلمان غصب کردید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها