کد خبر: ۱۲۶۵۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي پرتغالي رئال مادريد اعلام کرد که برايش اهميتي نداشته که در نيمه‌نهايي مقابل چه تيمي قرار بگيرد.
ژوزه مورينيو در پاسخ به اظهارات رئيس باشگاه سي دي کانياس که اعلام کرده بود، مورينيو فصل بعد در رئال نخواهد ماند، اظهار داشت: کانياس مثل خانه دوم من و پسرم است اما اشکالي وجود دارد، رئيس باشگاه عاشق مطبوعات و ديده شدن است. او شخصيت جالبي دارد اما اين نقص او نيست.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: مي‌توانم تأييد کنم که وقتي از من پرسيده شد که آيا سال بعد در اين تيم مي‌مانم؟ گفتم فکر نمي‌کنم. گفتم فکر نمي‌کنم بتوانم براي فصل آينده به توافق برسم.

سرمربي پرتغالي رئال مادريد خاطرنشان کرد: هرگز حرفي راجع به ناراحتي نزده‌ام. غمگين نيستم. هر تصميمي بگيرم بهترين تصميم براي همه خواهد بود. ناراحت نيستم، چيزي به عنوان باشگاه يا مربي بي‌عيب و نقص وجود ندارد. شرايط بي‌عيب وجود ندارد.

مورينيو اضافه کرد: رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري را در پيش داريم که بايد مقابل اتلتيکو براي قهرماني به ميدان برويم و در ليگ قهرمانان نيز اميدهاي بسياري داريم بنابراين درست همين الان صحبت درباره فوتبال بايد کافي باشد. بيش از اندازه هيجان داريم.

آقاي خاص تأکيد کرد: روابط خوبي با رئيس و ساير اعضاي باشگاه دارم که به معناي آن است که مي‌توانيم کنار هم بنشينيم و با خونسردي مسائل را تحليل کنيم و تصميم بگيريم که چه چيزي براي همه بهترين است.

رئال مادريد اين هفته در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند به ميدان مي‌رود و مورينيو تمايلي به بحث کردن با يورگن کلوپ ندارد. وي در اين باره اظهار داشت: مي‌خواهم شرايط همين طور باقي بماند. کلوپ بعد از قرعه‌ کشي هر روز حرف زده است اما من حتي يک کلمه هم نگفته‌ام. من فقط گفتم تمام تيم‌ها در نيمه‌نهايي خوب هستند و بازي کردن مقابل آنها مشکل است. ما يک بار ديگر سه‌شنبه درباره اين بازي صحبت مي‌کنيم. در 2 هفته گذشته سخت براي اين بازي تلاش کرديم.

وي که پيش از اين گفته بود برايش اهميتي نخواهد داشت که در نيمه‌ نهايي با کدام تيم بازي کند، افزود: در قرعه‌کشي مرحله يک‌هشتم و يک‌چهارم کمي اضطراب داشتم زيرا قطعا حريفان راحت‌تر و پيچيده‌تري داشتيم. وقتي قرعه ما به نام منچستريونايتد افتاد، مي‌توانستيم با حريف ساده‌تري روبرو شويم و زماني که با گالاتاسراي رو در رو شديم مي‌توانستيم مقابل حريف پيچيده‌تري به ميدان برويم. در اين قرعه‌کشي آخر آرام تر بودم و اصلا اضطراب نداشتم زيرا برايم مهم نبود مقابل کدام تيم بازي کنيم. هر 3 تيم، تيم‌هاي بزرگي هستند.

سرمربي پرتغالي با تأکيد بر اهميت بازي با دورتموند خاطرنشان کرد: اينکه براي رسيدن به قهرماني در لاليگا تلاش نمي‌کنيم، چيز کاملا جديدي براي ما است. اگر از يک ميليون‌ هوادار رئال مادريد بپرسيد که آيا مي‌خواهند ما دورتموند را شکست دهيم يا بتيس را، همه خواهند گفت دورتموند اما من به عنوان يک مربي بايد هر دوي آنها را شکست دهم.

وي تأييد کرد که ديگو لوپز در ديدار مقابل بتيس درون دروازه قرار خواهد گرفت و افزود: کاسياس نيمکت‌نشين خواهد بود اما آماده بازي کردن است. وقتي دوباره بازي کند تعجب نخواهم کرد زيرا او در شرايط بسيار خوبي قرار دارد. من و بقيه شرايط بسيار خوبي داريم که 2 دروازه‌بان با چنين کيفيتي در اختيار داريم به علاوه 2 دروازه‌بان جوان و آماده که منتظر هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها