کد خبر: ۱۲۷۲۴۱
زمان انتشار: ۱۶:۴۶     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
کمپین حامیان سعید جلیلی در بیانیه ای حمایت خود را از لنکرانی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598؛ در این بیانیه آمده است: دست آخر اینکه خطاب به دکتر لنکرانی عرض می کنیم ما کمپین های حامی دکتر جلیلی این افتخار را داریم که جزو اولین حامیان مجازی حضرت عالی ، تمام پتانسیل خود را جهت تبلیغ حضرت عالی متمرکز می کنیم و تا آنجا که در توان داشته باشیم بدون هیچ منت و چشم داشتی به وظیفه ی خود عمل خواهیم نمود.
 
متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ۞

سوره احزاب ؛ آیه ۲۳

از مومنان مرداني هستند که به پيماني که با خدا بسته بودند وفا کردند

بعضي بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضي چشم به راهند و هيچ پيمان خود دگرگون نکرده‏اند.

در روزهایی که انقلاب و شعار های انقلاب و آرمان های انقلاب به دست فراموشی سپرده شده بود و بر روی طاقچه ی تاریخ زیر گرد و غبار غفلت سیاسیون سکولار جا خوش کرده بود ، مردم حماسه آفرین این مرز و بوم ، با اشارت نائب المهدی (روحنا فداه) حماسه ای دیگر آفریدند و سوم تیر متولد شد...

و امروز در قریب به هشتمین سال آفرینش آن حماسه ی عظیم ، تصمیم و انتخابی دیگر در راه است. تصمیمی از جنس سوم تیر، از جنس انقلاب و از جنس انتظار.

و اینک در این پیچ تاریخی و این انتخاب حساس ، یافتن گزینه ی اصلح و متقاعد نمودن وی جهت کاندیداتوری وظیفه ی اصلی حماسه سازان 24 خرداد است.

دکتر سعید جلیلی بزرگ مرد دیپلماسی ایران و نماد مقاومت مستضعفین در برابر مستکبرین و سنبل عزت و سربلندی نظام اسلامی ، همانا یکی از این گزینه های پیش روی جوانان حزب الهی بود طوری که از ابتدای احساس انحراف در دولت دهم ، به وسیله ی کمپین های دعوت و وبلاگ های حامی، به عنوان گزینه ی بعدی برای ریاست جمهوری مطرح گردید.

این سیل دعوت در فضای مجازی باعث مطرح شدن ایشان در محافل سیاسی و آکادمیک شد و نامه های دعوت از ایشان در کنار دکتر لنکرانی ، ایشان را به عنوان یکی از مهم ترین گزینه های کاندیداتوری مطرح نمود.

ولیکن ایشان بر خلاف بسیاری از سیاسیونی که برای رسیدن به قدرت خود را به در و دیوار می کوبند و آسمان را به زمین می دوزند ، به دور از ریاست طلبی و تشنگی به قدرت از پذیرش این مسئولیت خطیر سر باز زدند .

اما جبهه حق هیچگاه از مردان خدا خالی نمی شود...

دکتر باقری لنکرانی که همانا از رویش های سوم تیر و مردی از جنس جلیلی است ، سرانجام ورود به این عرصه ی خطیر را پذیرفت و علی رغم میلش زیر بار این مسئولیت سنگین رفت. دکتر لنکرانی البته از یک نظر دارای مزیت نسبت به دکتر جلیلی است و آن هم عبارتست از داشتن تجربه ی موفق اجرایی. وزارت بهداشت که دومین وزارت خانه ی بزرگ کشور پس از آموزش و پرورش است ، در دوران وزارت این بزرگ مرد دوران درخشانی را پشت سر گذاشت و موفقیت های کم نظیری را تجربه نمود.

این را هم نباید از یاد برد که دکتر لنکرانی نسبت به دکتر جلیلی شاید فعلا از مقبولیت کمتری برخوردار باشد لیکن مقبولیت هیچگاه معیار اصلحیت نیست و این وظیفه ی جوانان حزب الهی سوم تیری است که دوباره مثل سوم تیر 84 استان به استان و شهر به شهر ، خانه به خانه و نفر به نفر برای گزینه ی اصلح رای جمع کنند و عماروار بار دیگر حماسه ای عظیم بیافرینند.

دست آخر اینکه خطاب به دکتر لنکرانی عرض می کنیم ما کمپین های حامی دکتر جلیلی این افتخار را داریم که جزو اولین حامیان مجازی حضرت عالی ، تمام پتانسیل خود را جهت تبلیغ حضرت عالی متمرکز می کنیم و تا آنجا که در توان داشته باشیم بدون هیچ منت و چشم داشتی به وظیفه ی خود عمل خواهیم نمود. و می گوییم:

سکولاریسم پنهان سیاسی، نه

قدرت طلبی و سهم خواهی ، نه

2+1 و 2+3 و هر n+n دیگری ، نه

ولایتپذیری و عدالت خواهی و استکبار ستیزی و ساده زیستی و مستضعف نوازی آری

و در یک کلام

سوم تیر ادامه دارد...

 

کمپین مرکزی دعوت از دکتر جلیلی برای انتخابات92

  saeidjalili.blogfa.com

کمپین دانشجویان مراغه ای حامی دکتر جلیلی

  doktor-jalili.blogfa.com

جوانان حامی دکتر سعید جلیلی

jalili-saeid.blogfa.com

حامیان دکتر سعید جلیلی در شهرستان تنکابن

jalili-tonekabon.blogfa.com

انتخابات 11 (حامی دکتر جلیلی)

khedmatgozare.mihanblog.com

حامیان دکتر جلیلی شهرستان قوچان

jalili-quchan.blogfa.com

کمپین حامیان دکتر جلیلی در آذربایجان شرقی

drsjalili.blogfa.com

دانشجویان طبسی حامی دکتر جلیلی

jalilitabas.blogfa.com

هفتمین رییس جمهور (حامی دکتر جلیلی)

www.7thpresident.blogfa.com

طلاب و روحانیت حامی سعید جلیلی

jalili-hozeh.blogfa.com

حامیان دکتر سعید جلیلی شهرستان گتوند

http://dr-jalili-got.blogfa.com/

حامیان دکتر سعید جلیلی

http://jalili-deidehban.blogfa.com/

حامیان مردمی دکتر سعید جلیلی استان فارس

http://jalele1392.blogfa.com/

کمپین حامیان دکتر جلیلی در آذربایجان غربی

http://saeidjalili.mihanblog.com/

  حامیان دکتر سعید جلیلی در استانهای شمالی

http://jalili-shomal.blogfa.com/
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
خانم ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سلام هنوز هم روی حرفتون هستید؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها