کد خبر: ۱۲۷۶۶۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۰     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سفر محمود احمدی نژاد که امروز برای افتتاح چند پروژه به قم انجام شد، حاشیه‌هایی را به همراه داشت.

معطلی حاضران

طبق برنامه زمان‌بندی قرار بود مراسم ساعت 10 آغاز شود اما بالگرد حامل رئیس جمهور با تاخیر دو ساعته بر زمین نشست.

حاضران ساعاتی را به هواخوری در بیرون محوطه پرداختند که خود سبب بی نظمی مراسم شد و ماموران انتظامی حاضران را به محل برگزاری مراسم راهنمایی کردند.

بارش باران پس از حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه

پس از به زمین نشستن بالگرد حامل رئیس جمهور، بارش نمناک باران آغاز شد اما این مسئله مانع از افتتاح پروژه سرشاخه‌های دز نشد.

پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های دز با ذکر یا مهدی، یا مهدی، یا مهدی رئیس جمهور آغاز شد و وی یک لیوان آب را نوشید و گفت: این آب از محله ما بهتر است و فکر می‌کنم جناب وزیر از روی پارتی بازی آب محله ما را با چاه مخلوط کرده است.

محمود احمدی نژاد در این جلسه هم از خیر تهدید به گفتن ناگفته‌ها نگذشت و با اشاره به مزیت منوریل نسبت به مترو گفت: حرف‌هایی دارم که بعدا اگر عمری باقی بود خواهم گفت از جمله اینکه پول ملت را زیر زمین کردند.

رئیس جمهور در سخنرانی خود به ضرورت سفر به ونزوئلا و شرکت در مراسم ختم چاوز اشاره کرد و گفت: «مرحوم چاوز» انسان پاکی بود و کشورهای آمریکای لاتین را به جمهوری اسلامی وصل کرد. هنگام فوت او سران دولت‌ها به ما تسلیت می‌گفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها