کد خبر: ۱۲۷۸۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
رئیس سابق «سیا» که در نوامبر گذشته به دلیل فساد اخلاقی مجبور به استعفا شده بود هم‌اکنون قرار است در سال جدید تحصیلی به عنوان استاد دانشگاه در دانشگاه شهر نیویورک تدریس کند.

به گزارش 598، فارس به نقل از روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز»، «دیوید پترائوس» که در نوامبر سال گذشته میلادی بعد از برقراری ارتباط نامشروع با زنی متأهل که شرح حال زندگی وی را می‌نوشت، مجبور شد از ریاست سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به «سیا» استعفا کند، هم‌اکنون قرار است در سال جدید آکادمیک به عنوان استاد مدعو در دانشگاه (CUNY) شهر نیویورک تدریس کند.

«رابرت برنت» وکیل پترائوس در مصاحبه‌ای گفت که پترائوس در نظر دارد بعنوان استاد مدعو در سال جدید تحصیلی در کالج «مک کالی آنرز» (Macaulay Honors)، سیاست عمومی تدریس کند.

پترائوس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مشتاق است رهبری یک سمیناری را برعهده گیرد که پیشرفت‌ها و تحولاتی را بررسی کند که بتواند آمریکا و شرکای این کشور را در جایگاهی قرار دهد که جهان را در این بحران اقتصادی جهانی رهبری کند.

در نوامبر سال گذشته میلادی، اخبار جنجال برانگیزی منتشر شد مبنی بر آنکه پترائوس با پائولا برادول رابطه مخفیانه و غیراخلاقی داشتند و پترائوس خود به این امر اعتراف کرد.

«پائولا برادول»، متولد 1972، نویسنده و محقق آمریکایی است که همسر «اسکات برادول»، متخصص رادیولوژی در شهر شارلوت ایالت کارولینای شمالی آمریکا و مادر دو فرزند پسر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها