کد خبر: ۱۲۸۰۹۴
زمان انتشار: ۰۱:۴۹     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربي استقلال بازيكناني كه لازم ندارد را به مديرعامل باشگاه اعلام كرده كه در مورد حاتمي، صادقي و برهاني ترديدهايي وجود دارد.

جام ورزشي؛ امير قلعه‌نويي ليست بازيكنان فصل بعد خود را به باشگاه داده است. اگر چه امير در مصاحبه‌اي كه صبح ديروز با يكي از شبكه‌هاي راديويي داشت اعلام كرد ليستي به باشگاه نداده اما اطلاعات دريافتي از باشگاه استقلال حاكي از آن است كه امير قلعه‌نويي بازيكنان مورد نظر خود براي فصل بعد را مشخص كرده است. اين بازيكنان به استثناي بازيكنان جديدي هستند كه او مد نظر قرار داده و وي تنها از ميان بازيكناني كه فصل دوازدهم و فصول گذشته براي استقلال به ميدان رفتند نفرات مورد نظرش را انتخاب كرده است.


در ليست بازيكنان جديد استقلال چند گزينه مطرح كه بارها نامشان رسانه‌اي شده وجود دارد اما شايد آنچه در اين برهه از اهميت بيشتري برخوردار باشد اين است كه امير از ميان نفرات موجود كدام بازيكنان را برگزيده است؟!


قلعه‌نويي به تازگي مصاحبه‌اي انجام داده كه كنجكاوي‌ها درباره ليست اعلام شده او به باشگاه را افزون مي‌كند. قلعه‌نويي در اين مصاحبه به طور تلويحي به حسابرسي عملكرد بازيكنانش اشاره و از عملكرد تعدادي از بازيكنان نيز گله كرده است. اين احتمال وجود دارد كه قلعه‌نويي در ليست نهايي خود نام چند بازيكن سرشناس را خط زده باشد. البته سابقه نشان مي‌دهد كه امير قلعه‌نويي اهل اين لجبازي‌ها نيست و معمولا بازيكني كه گهگاه اشتباه مي‌كند را در نهايت مي‌بخشد.


در مصاحبه‌اي كه امير قلعه‌نويي انجام داده بود چند بازيكن از جمله فرزاد حاتمي، اميرحسين صادقي و آرش برهاني به دليل نافرماني و رفتار بچگانه در بازي‌هاي حساس استقلال مورد سرزنش قرار گرفته بودند اما بعيد به نظر مي‌رسد كه اين 3 بازيكن تا اين حد امير قلعه‌نويي را آزار داده باشند كه او قيدشان را براي فصل بعد بزند.


گفته مي‌شود قلعه‌نويي در ليست نهايي خود نام كيانوش رحمتي را هم قرار داده تا به اين ترتيب احتمال بيرون رفتن نام اين بازيكن از بين بازيكنان فصل بعد كاهش يابد اما همچنان ابهام‌هايي بر سر ماندن يا نماندن بازيكناني همچون بائو، اشجاري، آرزه و حتي عباس محمدرضايي وجود دارد كه تا روش شدن قطعي موضوع نمي‌توان در اين باره چيزي به زبان آورد. قرار است بعد از پايان ليگ، باشگاه استقلال به طور رسمي ليست امير قلعه‌نويي را رسانه‌اي كند اما تا آن روز خبر رسمي حول اين موضوع از باشگاه استقلال به بيرون درز پيدا نخواهد كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها