کد خبر: ۱۲۸۱۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدافع سابق تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: «يك زمان لبنان را 4 تا 4 تا مي زديم اما حالا كارمان به جايي رسيده كه براي تساوي مقابل كويت به بازيكنان پاداش مي دهيم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ استاد اسدي كه حالا سرمربي اميدهاي گسترش فولاد است درباره مسائل مختلف به سوال هاي ما پاسخ مي دهد. مصاحبه با استاد اسدي مي تواند جالب باشد. به خصوص اينكه او را به گذشته برديم و خاطراتي از دوران فوتبالش براي مان تعريف كرد.


* خيلي ها دوست دارند بدانند الان كجايي و به چه كاري مشغولي؟
- در تيم اميدهاي گسترش فولاد مربيگري مي كنم.


* چرا اميدها و چرا بزرگسالان نه؟
- پارسال بزرگسالان بودم ولي حضورم به نظر سرمربي بستگي دارد. هر مربي سليقه اي دارد و سليقه رسول هم اين بود كه من نباشم. البه امسال شايد با نظر رسول به تيم بزرگسالان رفتم.


* چرا با تيم 98 در مسابقات خيرخواهانه شركت نمي كني؟
- همه بچه ها در تهران جمع مي شوند و سالني بازي مي كنند اما من براي 20 دقيقه بازي بايد اين همه راه بروم و شب هم برگردم تبريز. واقعا خسته مي شوم و به همين دليل در اين بازيها شركت نمي كنم.


*  همبازي هاي قديمي ات را مي بيني؟
- ديدن كه خيلي كم. بعضي اوقات اگر با تيمهايشان نتيجه بگيرند يا اينكه اتفاقي برايشان بيفتد تماس مي گيرم و با آنها حرف مي زنم. مثلا افشين پيرواني همين چند وقت پيش با سنگ آهن آمده بود تبريز كه ديدمش. امسال هم تبريز 3 تيم دارد و در خدمت دوستانم هستم.


* يك سوال. دوست داشتي الان بازي مي كردي؟
- چرا كه نه. صد در صد. اگر الان بازي مي كردم وضع زندگي ام خيلي بهتر از حال بود.


* الان چه ماشيني سوار مي شوي؟
- يك پژو پرشيا مشكي مدل 85 دارم. آن را سال 85 خريدم 9 ميليون و حالا 18 ميليون از من مي خواهند. اين هم از بازار ايران است كه ماشين را 6 سال سوار شده ام و حالا دو برابر قيمت از من مي خرند!


* ماشين بازيكنان فعلي را مي بيني چه حالتي به تو دست مي دهد؟
- با خودم مي گويم كاش الان فوتبال بازي مي كردم. يك بار با ماشينم رفتم تهران تا سر تمرين پرسپوليس بروم. ماشين هاي بازي كنان را كه ديدم، دور زدم و ماشينم را قايم كردم. رفتم دو كوچه بالاتر پارك كردم و پياده به سر تمرين رفتم. به كريم باقري گفته بودم با ماشين مي آيم. كريم كه مرا پياده ديد گفت چرا پياده اي كه گفتم با هواپيما آمده ام.


* مگر در دوران فوتبالت پول نمي گرفتي؟
- در ماشين سازي كه نه ولي 4 سال در ذوب بودم و 20 ميليون گرفتم. با 20 ميليون 2 تا خانه در تبريز خريدم. يكي اش را دادم به پدرم و يكي را خودم برداشتم. البته خودم هم اشتباه كردم. اگر با آن پول 2 تا مغازه مي خريدم الان اوضاعم بهتر بود. البته خدا را شكر كه آقايان زنوزي و رسول خطيبي به من لطف دارند و همه جوره مرا در اين تيم نگه داشته اند.


* از تيم ملي فعلي هم صحبت كن. به نظرت كي روش توانسته خواسته ها را براورده كند؟
- به هيچ وجه. او كار مثبتي انجام نداده. تيم ملي نه سرعت دارد و نه تاكتيك. ما از لبنان مي ترسيم و مانده ايم كه آيا به جام جهاني مي رويم با نه. يك زمان لبنان را 4 تا 4 تا مي زديم اما حالا كارمان به جايي رسيده كه براي تساوي مقابل كويت به بازيكنان پاداش مي دهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها