کد خبر: ۱۲۸۲۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربي دورتموند پس از پيروزي برابر رئال مادريد با تمجيد از بازيکنانش از آنها خواست تا در بازي برگشت هم سخت کوشي خود را حفظ کنند.
بوروسيا دورتموند موفق شد در يک بازي برتر رئال مادريد را در خانه با نتيجه پرگل 4 بر يک شکست دهد. تا شانس خود براي حضور در فينال ليگ قهرمانان اروپا را افزايش دهد.

به گزارش ايسنا،يورگن کلوپ سرمربي دورتموند پس از پيروزي برابر رئال مادريد گفت:‌ باور نکردني بود . تيمم برابر رئال مادريد عالي بازي کرد. بازي کردن برابر آنها آسان نيست زيرا آنها بسيار قوي و سريع هستند و ضد حملات آنها ويران کننده است. فکر مي کنم تا دقيقه 25 عالي بوديم . بعد از آن کنترل بازي را از دست داديم تا به آنها اجازه دهيم گل تساوي را بزنند.

نکته مهم در بازي شب گذشته قبل از گل رونالدو اتفاق افتاد که رافائل واران، مارکو رويس را در محوطه جريمه سرنگون کرد؛ اتفاقي که داور مسابقه آن را پنالتي تشخيص نداد. با اين حال اين تصميم نتوانست تاثيري بر بازي خوب بازيکنان دورتموند داشته باشد.

کلوپ در ادامه گفت :‌در بين دو نيمه به بازيکنانم گفتم :شايد تصميم داور اشتباه بوده باشد و يک پنالتي براي ما گرفته نشد اما در بازي قبل برابر مالاگا اشتباهات داور به کمک ما آمد و باعث شد ما تيم برنده باشيم بنابراين چيز خاصي رخ نداده است به زمين برويد و مانند 25 دقيقه نيمه نخست بازي کنيد. نيمه دوم بازيکنان ما در محوطه جريمه رئال مثل رابين هود بودند . از بازي بازيکنانم بسيار لذت بردم.

دورتموند با پيروزي پرگل برابر رئال مادريد در آستانه حضور در فينال ليگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها