کد خبر: ۱۲۹۵۰
زمان انتشار: ۰۱:۱۰     ۰۲ خرداد ۱۳۹۰
رييس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور از افزايش 20 درصدي سهميه سوخت تاكسي هاي برون شهري در آينده نزديك خبر داد.

'محمد رويانيان' در گفت وگو با خبرنگار ايرنا در صومعه سرا در استان گيلان افزود: بزودي سهيمه سوخت تاكسي هاي برون شهري از 750 ليتر به 900 ليتر در هر مرحله افزايش مي يابد.

وي با اشاره به اجرايي شدن طرح تعويض 50 هزار دستگاه تاكسي فرسوده در كشور اظهار داشت: هم اكنون 340 هزار دستگاه تاكسي در سطح كشور فعاليت مي كنند كه 50 هزار دستگاه از اين تعداد خودرو با پرداخت تسهيلات بانكي از رده خارج مي شوند.

رييس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور، ساماندهي خودروهاي فرسوده را از برنامه هاي مهم اين ستاد عنوان و خاطرنشان كرد: در آينده نزديك تمهيدات مناسبي بخصوص در استان گيلان براي ساماندهي خودروهاي فرسوده انجام خواهد شد.

وي همچنين از راه اندازي سامانه اطلاعات ملي اتومبيل هاي مربوط به موسسات كرايه اتومبيل (آژانس) در كشور براي صدور كارت هوشمند سوخت براي رانندگان اين بخش خبر داد.

رويانيان اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها بويژه سهميه‌بندي سوخت در كشور را مهم و ضروري دانست و گفت: با اجراي اين طرح اقتصادي بزرگ و ملي، پيشرفت‌هاي فراواني در بخش هاي مختلف اقتصادي بويژه در زمينه سوخت كشور ايجاد شده است.

'كريم شعباني' فرماندار صومعه سرا نيز در همين رابطه به خبرنگار ايرنا گفت: بيش از يك هزار و 820 راننده در حمل و نقل و پايانه هاي برون شهري و درون شهري اين شهرستان فعاليت دارند.
وي افزود: همچنين 120 كاميون نيز در صومعه سرا ساماندهي شده كه اين موارد گوياي حجم بالاي حمل و نقل در اين شهرستان در غرب استان گيلان و متصل كننده رشت مركز استان به شهرستان مرزي آستارا است.

به گزارش ايرنا، محمد رويانيان رييس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور پنجشنبه گذشته همراه با عزيز سيد جيفرودي مديركل حمل و نقل و پايانه هاي گيلان در جلسه اي با بيش از 500 نفر از رانندگان شهرستان صومعه سرا ، راهكارهاي رفع مشكل كارت سوخت و ناكافي بودن سوخت تخصيصي در هر مرحله و اسقاط خودروهاي فرسوده را بررسي و به مشكلات رانندگان رسيدگي كرد.

شهرستان صومعه سرا در 22 كيلومتري غرب مركز استان گيلان قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها