يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۲۹۵۳۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
نماینده مردم همدان در مجلس تاکید کرد: ما به صدا و سیما اعلام کردیم و با شخص آقای ضرغامی صحبت شده است و اعلام کرده ایم که در مناظره حضور پیدا می کنیم.

به گزارش 598 به نقل از شهدای ایران؛ چندی پیش موضوع ضعف مدیریتی بنیاد شهید، مشکلات دارویی جانبازان و پاره ای مفاسد اقتصادی در شرکتهای زیر مجموعه بنیاد شهید اعتراض و شکایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی را موجب گشت تا جایی که خجسته نماینده همدان  که خود سابقا ریاست بنیاد شهید استان همدان را بر عهده داشته است بیش از سایر نمایندگان از حقوق حقه خانواده شهدا دفاع کرد.

براساس این گزارش؛ بعد از اینکه موضوع تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در دستور کار مجلس قرار گرفت، رحماندوست ایثار گر و جانبازی که هم اکنون کرسی نمایندگی مجلس را بر عهده دارد در مصاحبه ای اعلام کرد که اگر بنیاد شهید ریگی در کفش ندارد پس چرا معاونت های بنیاد تا این حد از تحقیق و تفحص واهمه دارند؟

در این میان بعد از اینکه خجسته نماینده همدان ضمن انتقاد صریح از عملکرد بنیاد شهید، ریاست این بنیاد و معاون رئیس جمهور را دعوت به مناظره کرد،  مسعود زریبافان خود را مشتاق تحقیق و تفحص دانست وآمادگی خود را برای هر نوع مذاکره ای اعلام کرد.

اما علی رغم اینکه در این چند ماه بر تعداد نمایندگانی که از بنیاد شهید شکایت کرده اند افزوده شده است و همچنین تعداد زیادی از خانواده شهدا و همسران فرماندهان شهید با نمایندگان مجلس دیدار داشته و از بنیاد شهید و عملکرد آن گلایه کرده اند هنوز خبری از برگزاری مناظره نیست.

امیر خجسته، نماینده مردم همدان در مجلس با تاکید بر اینکه موضوع این مناظره همه مشکلات مطرح شده در مورد بنیاد شهید است، اظهار داشت؛ ما به صدا و سیما اعلام کردیم و با شخص آقای ضرغامی صحبت شده است و اعلام کرده ایم که در مناظره حضور پیدا می کنیم؛ اما همچنان منتظر هستیم که صدا و سیما خبر برنامه مناظره را به ما اعلام کند.

لازم به ذکر است؛ در این میان نکته قابل توجه دیگر این است که از میان نمایندگان مجلس خانم بهمنی نماینده سراب نیز از دیگر افرادی است که بسیار پیگیر موضوع شکایت از بنیاد شهید بوده است تا جایی که شنیده های ما از نمایندگان مجلس حاکی از تهدید بهمنی توسط بنیاد شهید  می باشد که به زودی در مصاحبه ای با بهمنی به این موضوع پرداخته می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۰
یعنی ریا ست قبلی بنیاد شهید که انهم بر یز و ببا شداشت از منظر این مجلسیان بهتر از زریبافان بو د ا... اکبر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها