کد خبر: ۱۲۹۶۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «من پیراهن پرسپولیس تنم است و فقط برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنم.»

جام ورزشی؛ محسن بنگر بعد از سکونشینی اجباری در بازی ملوان آماده دوبازی آخر فصل می شود. بعد از ماه ها ناکامی، او همان حسی را کم دارد که همیشه با سپاهان داشت...


* بازی با ملوان در ورزشگاه بودی؟
- خوب بله من سه اخطاره بودم و نمی‌توانستم بازی کنم ولی باید کنار تیم می بودم. بچه‌ها بازی خوبی ارائه دادند و خدا شکر توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و بتوانیم با یک روحیه خوب آماده نبرد بزرگ با سپاهان بشویم.


* از بازی با سپاهان بگو، شاید حساسیت خیلی زیادی برای تو داشته باشد؟
- خب این بازی فینال جام حذفی است ... یک طرف قضیه پرسپولیس و هواداران میلیونی‌اش است و طرف دیگر سپاهان که از تیم‌های خوب ایران است. به طور اتوماتیک این بازی حساسیت خیلی زیادی دارد. اما من کاری به حساسیت و حاشیه‌های این بازی ندارم و با تمام وجود سعی می‌کنم برای تیم مفید باشم.


* در روزنامه‌ها صحبت از آشتی تو با سپاهانی‌ها و احتمال برگشتنت به سپاهان بود؟
- اصلاً چنین چیزی نیست و صحبت آشتی هم نبوده، این حرف‌ها شایعاتی است که خود روزنامه‌ها برای فروش بیشتر می‌نویسند و گرنه من پیراهن پرسپولیس تنم است و فقط برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنم.


* آیا می‌توانید از پس سپاهان بر بیایید؟
- چرا که نه. ما تمرینات خوبی انجام دادیم و باید از پس آنها بر بیاییم و فقط به برد فکر می‌کنیم و مطمئن هستیم که هوادارانمان استادیوم آزادی را پر می‌کنند و با حمایت آنها می‌توانیم جشن قهرمانی را با بردن سپاهان برگزار کنیم.
سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها