کد خبر: ۱۳۰۷۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
درست 9 سال پیش در چنین روزهایی (دقیقا 7 اردیبهشت سال 85) آبی پوشان استقلال با این ترکیبی که مشاهده می کنید به فاصله یک هفته مانده به انتهای لیگ، با مربیگری همین امیرقلعه نویی به اهواز رفتند تا برای کسب قهرمانی با استقلال اهواز دیدار کنند.
آن روزها اصلی ترین رقیب استقلال در راه قهرمانی تیم پاس بود. پاسی که هدایت آن را مجید جلالی بر عهده داشت و مدیریت آن با سردار مصطفی آجرلو بود. استقلال در صورت غلبه بر استقلال اهواز به راحتی قهرمان چهارمین دوره لیگ برتر می شد. اما این اتفاق برای استقلال نیفتاد و به لطف درخشش خالد شحیطاوی در دروازه آبی پوشان اهواز و آدریانو آلوز در پیشانی خط حمله، دو بر یک استقلال را برد تا قهرمانی را در فاصله یک هفته مانده به انتهای لیگ از دست بدهد. استقلال اهواز در چنین روزی دو بر یک استقلال تهران را برد و یک هفته بعد از آن در بازی عجیب در ورزشگاه شهید دستگردی با نتیجه پنج بر صفر مغلوب پاس تهران شدند تا قهرمانی را از کیسه استقلال در آورده و به پاس هدیه کنند.


به گزارش شبکه ایران، حالا 9 سال از چنین روزی می گذرد و بار دیگر به فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر استقلال برای قطعی کردن قهرمانی اش به اهواز رفته است. با این تفاوت که دیگر اثری از استقلال اهواز نیست و حالا تیم سرخ پوش اهوازی یعنی فولاد می تواند تکلیف قهرمانی استقلال را یکسره کند یا رقابت برای قهرمانی را به هفته آخر بکشاند.
علیرضا منصوریان کاپیتان محبوب آن روزهای استقلال و وحید طالب لو سنگربان آبی پوشان در عکس مشخص هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها