کد خبر: ۱۳۰۸۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
ترکیب تیم منتخب پرسپولیس و سپاهان 4-4-2 است . این 11 نفر چهره های تاثیر گذار بازی فردا خواهند بود ؛ ستاره هایی که روی هم نزدیک به 20 میلیاردتومان ارزش دارند

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-

نیلسون:


http://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/234363/IMG_0940.jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottom

 شاید خود پرسپولیسی ها هم در ابتدای فصل باورشان نمی شد، گلر 37 ساله ی برزیلی در حساس ترین مقطع فصل، امید اولشان باشد. سرخ پوشان پایتخت جایگاه یک رقمی در لیگ را با وجود نتایج ضعیف نیم فصل اول بی شک مدیون کلین شیت های نیسلون باتجربه هستند. درخشش فوق العاده ی او حالا سبب شده تا قیمتش یک بار دیگر! بیشتر شود و البته تعداد مشتریانش که چون ارزشش را دارد، حتماً ارزش را هم به جان می خرند!

حسن جعفری:

جوان 23 نورآبادی هم پای دروازبان مسن سرخ پوشان یک پا پدیده است. سرعتی، خوش فکر، خوش آتیه... او ابزارهای لازم برای بزرگ شدن را دارد. به خصوص که سپاهان از این بابت تیم ایده آلی است و حالا که کرانچار سرمربی این تیم است هم بیشتر. جعفری جوان ابتدا رقیب مدافعین خارجی زردپوشان بود اما با ارائه بازی های خوب توانسته خود را به ترکیب اصلی برساند.

سید جلال حسینی: 

 http://u.goal.com/230900/230904hp2.jpg

پرسپولیس یحیی هرچقدر در حمله کم امید است، در خط دفاعی با وجود بازیکنی مانند سید جلال کمبودی حس نخواهد کرد. مدافع ملی پوش پرسپولیس با قدرت سرزنی بالا، هوش و ذکاوت ذاتی و تجربه ی کافی در فینال حذفی نقش پر رنگی خواهد داشت. نه تنها در دفاع بلکه در فاز هجومی هم ضربات سر او می تواند گره گشای کار برای گل محمدی باشد. این مهره ی ارزشمند از معدود خوب های فصل پرسپولیس است. توپ گیری های او در مقابل بازیکنان تکنیکی یک کلاس آموزش است.

محمدرضاخانزاده:

 http://u.goal.com/263900/263981hp2.jpg

شاید میلان سوشاک، فرشید طالبی و محسن بنگر و رضا نورمحمد از خانزاده تجربه بیشتری داشته باشند اما هیچ کدامشان آیده این دفاع وسط جوان را ندارند . بازیکنی که حسن بزرگش بازی سازی است . این که برخلاف اکثر مدافعان ، رفتارش با توپ طوری نیست که وقتی آن را در اختیار دارد ، بمب جلوی پایش گذاشته اند ! البته خانزاده احتمالا در بازی فردا نیمکت نشین خواهد بود .... 

احسان حاج صفی:

 http://u.goal.com/258500/258591hp2.jpg

چپ پای اول فوتبال کشور در گذشته ای نه چندان دور حتی اگر در دوران افت باشد آنقدر پتانسیل دارد که درد دیدارهای حساس و بزرگ به اندازه نقش آفرینی کند. حاج صفی می داند نگاه تمام فوتبالی ها در داخل به فینال جام حذفی خواهد بود، برای همین هم نمی خواهد فرصت اثبات شایستگی هایش را به راحتی از دست دهد. ضربات ایستگاهی او از جمله فاکتورهای ویژه ی حاج صفی است که شاید تعیین کننده نتیجه دیدار نهایی جام هم باشد.

علی کریمی :

http://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/234395/IMG_1630.jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottom

برای این بازی بزرگ احتیاج به ستاره های بزرگ هست ؛ از علی کریمی زیاد نوشته ایم . بازیکنی که فردا ممکن است از ابندا با بازوبند کاپیتانی در جمع قرمزها قرار بگیرد. این یک تست آمادگی برای بازی های مقدماتی جام حهانی هم هس. جایی که کریمی باید دومین صعود خود را با ایران تجربه کند.

امید ابراهیمی:

 http://u.goal.com/212900/212955hp2.jpg

هافبک دفاعی موثر و کم حاشیه سپاهان از اهمیت نوع نمایشش در آزادی به خوبی آگاه است. او می داند کلید رسیدن به تیم ملی بروز استعدادهایش در چنین دیدارهایی است. ابراهیمی در طول فصل تقریباً ریتمی ثابت داشت و از عناصر اصلی اوج گیری سپاهان در این فصل به حساب می آید. امید ابراهیمی در مهار بازیکنانی چون علی کریمی و محمد نوری کار سختی در پیش دارد، اما انگیزه هایش در این راه او را کمک خواهد کرد.

محرم نویدکیا:

 http://u.goal.com/182900/182977hp2.jpg

آنقدر خوب و دوست داشتنی هست که هنوز هم خیلی ها چاره کار تیم ملی را حضور او بدانند. بازیسازی در خون نویدکیاست. چیزی که بارها و بارها آن را ثابت کرده این است که محرم در هر حال کار خود را می کند و این همبازیانش هستند که باید قدر پاس های طلایی و موقعیت هایی که او برایشان می سازد را بدانند. با وجود او دیگر چیزی قابل پیش بینی نیست. محرم با نبوغ و تجربه به تنهایی یک حربه ی تاکتیکی است.

محمد نوری:

 http://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/234382/IMG_1286.jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottom

در بین پرسپولیسی ها نقش او در رساندن تیم به فینال از بقیه پر رنگ تر است. نوری در برابر ذوب آهن و در وقت های اضافه تک گل پیروزی پخش تیمش را زد و در دیدار نیمه نهایی نیز تیمش را از شکست رهانید تا این ها باعث شوند او موثرترین بازیکن یحیی در جام حذفی شناخته شود. نوری اگر در روز خوبش باشد هرکاری از دستش بر خواهد آمد. پرسپولیس روی جاگیری های زیرکانه ی او نیز می تواند برای گلزنی حساب کند.

محمدرضا خلعتبری:

 http://u.goal.com/223000/223025hp2.jpg

بازیکن فو العاده سرعتی سپاهان با آن گل مارادونایی معروفش از مهاجمانی است که راه گل زدن به پرسپولیس را خیلی خوب بلد است. نمایش های او در این فصل هرچند با نوسان همراه بوده اما خلعتبری اگر سرحال باشد مدافعان مقابلش را به زحمت خواهد انداخت. پرسپولیسی ها برای یازده نفره ماندن باید حواسشان بیشتر به او باشد. در جریان بازی نیز خلعتبری خطرناک ترین مهره ی زردپوشان است.

کریم انصاری فر:

 http://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/234386/IMG_1415.jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottom

شاید از دیدن نام او در لیست بهترین ها کمی تعجب کنید اما باور کنید اگر بازی ای باشد که بتواند انصاری فر واقعی را بشناساند همین فینال است. کریم که فصل نامید کننده ای را داشته به دنبال استفاده از آخرین فرصت هاست. مخصوصاً که در شرایط حساس فعلی و کمبود مهاجم فرصت طلب در تیم ملی، این ویژگی مهاجم سرخ پوشان به شدت زیر ذره بین است. انصاری فر اگر بازیکن آماده فصل قبل باشد حتی می تواند تعیین کننده باشد حتی با این فصل بد کمی سخت به نظر بیاید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها