کد خبر: ۱۳۰۹۱۸
زمان انتشار: ۲۳:۲۷     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت
جمعی از مردم استان هرمزگان با صدور بیانیه ای خطاب به جلیلی،اعلام کردند:حضور شما می تواند ضمن یکپارچه نمودن ظرفیت نیروهای انقلاب و نا امید کردن دشمنان، امید را برای بهره گیری موثر از این ظرفیت در مسیر پیشرفت و عدالت زنده گرداند.

به گزارش 598، به نقل از ستاد مردمی حیات طیبه، جمعی از فعالان استان هرمزگان طی بیانیه‌ای با اعلام موجودیت ستاد مردمی سعید جلیلی از وی برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

                                                                        بسمه تعالی

"کسانى که در رأس قوه‌ى اجرائى قرار میگیرند، باید کسانى باشند که در مقابل فشارهاى دشمنان مقاوم باشند؛ زود نترسند، زود از میدان خارج نشوند؛ این یکى از شرطهاى لازم است. ثالثاً انسانهاى با تدبیرى باشند، با حکمت باشند. ما در سیاست خارجى گفتیم «عزت و حکمت و مصلحت»؛ در اداره‌ى کشور هم همین جور است، در مسائل داخلى هم همین جور است، در اقتصاد هم همین جور است؛ باید با برنامه، با حکمت، با تدبیر، با نگاه بلندمدت و همه‌جانبه، با یک هندسه‌ى صحیح کارها را مشاهده کنند، نگاه کنند، وارد میدان شوند. ”

مقام معظم رهبری

برادرگرانقدر جناب آقای سعید جلیلی

سلام علیکم

اینک که مسیر بالنده انقلاب اسلامی به گردنه های سرنوشت ساز خود رسیده است و کشور نیازمند عزمی جدی، نیرویی جوان همراه با عزم وتدبیر و عقلانیت انقلابی است، خستگان و عافیت طلبانی که توان عبور ازین مسیررا ندارند زمزمه های ارتجاع و تجدید نظر در این راه به راه انداخته اند. 8 سال پیش در شرایطی که تمامی معادلات سیاست پیشه گان و مدعیان با اقبال مردم به گفتمان ناب انقلاب اسلامی ، شعار دولت اسلامی و عدالت در سوم تیر برهم زده شد و امید در دل های مستضعفین زنده گشت، کینه بسیاری از اصحاب ثروت وقدرت در دل ها نهفته شدتا چهارسال بعد آن را دردودی از آتشفشان فتنه بروز دهند وباردیگر بخت خود را بیازمایند.اما تدبیر، صبروصلابت رهبری معظم و بصیرت وایستادگی ملت این خواب پریشان را آشفته و این خیال خام را برهم زد. تا آنکه برخی با بی تدبیری ها و حاشیه سازی ها ،سیاست بازان و فتنه گران را به طمع انداختندکه مسیر ارتجاع گفتمانی را پیش گرفته و جوانان عدالت طلب و علماء انقلابی را به توبه از مسیر ارزش مداری ، عدالت طلبی و گفتمان انقلابی سوم تیر وادارند، فتنه گران در نقش مدعی ظاهر شوند و عافیت طلبان ایام فتنه خود را عقلای با تدبیر ایام کدورت نامند.

امروز درشرایطی که حتی مدعیان اصولگرایی و جهاد، کارآمدی را در فن سالاری و زیرسوال بردن اصول ضداستکباری و ضدصهیونیستی نظام می بینند، و فتح قلوب را در تبلیغات میلیاردی و شبهه ناک جستجو می کنند، حضور حضرتعالی از آن جهت ضروری و غیرقابل تنازل و اجتناب است که نشان خواهد داد می توان انقلابی بود و انقلابی ماند اما درعین حال در مسیر عقلانیت، عدالت و پیشرفت گام برداشت. می توان با تکیه بر نیروها و نخبگان انقلابی طومار نسخه های فن سالارانه غربی را در مسیر اداره کشور درهم پیچید و با نگرشی مدبرانه از تمامی ظرفیت های غفلت شده انقلاب اسلامی بهره برد، عملکرد و سخنان حضرتعالی در موضوعات مختلف مورد اشاره از جمله سیاست خارجی، نظام اداری و مبانی و سیاست های اقتصادی و فرهنگی،ن قطه امید ما و نشانگر تسلط شما به مسائل کلیدی اجرایی کشور و ایمان به مبانی اسلام و انقلاب است.

امروز در شرایطی که به دلیل تعدد کاندیداها علی الخصوص کاندیداهای گفتمان انقلاب، خطر تفرق نیروهای مخلص و متعهد علی الخصوص جوانان انقلابی را تهدید می کند و بدخواهان نیز با سوء استفاده از هیجانات رایج به این تفرق دامن می زنند ، تنها نقطه وحدت و همگرایی بین این نیروها حضرتعالی هستید. حضور شما می تواند ضمن یکپارچه نمودن ظرفیت نیروهای انقلاب و ناامید کردن دشمنان ،امید را برای بهره گیری موثر ازین ظرفیت درآینده کشور درمسیر پیشرفت وعدالت زنده گرداند.

درصحنه بین المللی ، منطقه ای و موضوع هسته ای نیز جبهه استکبار که به لطف حاکم شدن گفتمان امام و رهبری در سیاست خارجی دولت و حضور مقتدرانه و انقلابی حضرتعالی نتوانسته است به اهداف خود دست یابد تمام امید خود را به انتخابات ریاست جمهوری و حضور عناصر سازشکاری داده است که هنوز طعم تلخ وادادگی آنان در سعدآباد و پاریس درکام ملت احساس می شود. دریغ است که خاطره عزت واستقامت ملت ایران، امید ملت های آزاده و جوانان مؤمن و دانشمندمان دراین سالها بار دیگر به دست فراموشی سپرده شود.

بنا به دلایل مذکور یکبار دیگر با تاسی از کلام علمای با فضیلت و انقلابی در مورد ضرورت تلاش برای به صحنه کشاندن گزینه اصلح، ضمن دعوت از جنابعالی برای حضور دراین عرصه سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی ،به اطلاع می رساند ما به عنوان جمعی از جوانان، دانشجویان، و فعالین فرهنگی استان هرمزگان ستاد دعوت ازحضرتعالی را با امید به پذیرش این مسئولیت خطیر از سوی شما سازماندهی نموده و همچنان بر ترویج گفتمانی این مسیر و پایداری بر آن تا به صحنه کشاندن گزینه اصلح تلاش خواهیم نمود.

والعاقبه للمتقین

ستاد مردمی دعوت از دکتر سعید جلیلی

استان هرمزگان

1٫ سعید عبدلی زاده

2٫ یاسرحزباوی

3٫ سیدمحمدرضا طباطبایی

4٫ علیرضا مقصودی

5٫ وحید جعفری

6٫ محمدجواد محمدپور

7٫ سیدرضا موسوی

8٫ محسن دستگزین

9٫ مصطفی عبدلی

10٫ اسماعیل تذرو

11٫ علی متین

12٫ حسن تختی

13٫ حسین ابوالقاسمی

14٫ علی کوزه گر

15٫ حسین بهنیا

16٫ احمدرضا بهنیا

17٫ ابراهیم صفری

18٫ مجتبی رازمند

19٫ عیسی ذاکری

20٫ صادق گرجی زاده

21٫ حسین رهگشای

22٫ فرشاد محمدی

23٫ مجتبی قاسمی

24٫ عبدالامیرحزباوی

25٫ حامد پیشدار

26٫ محمود حسن نژاد

27٫ مصطفی رجبیان

28٫ سامی محمدپور

29٫ بهتاش بهمن نژاد

30٫ نبی دست موزه

31٫ آرش رسالتی

32٫ امیردادشاهی

33٫ یعقوب حیدری

34٫ عیسی عزیزی

35٫ محمدعزیزی

36٫ کاظم عزیزی

37٫ حسین رهگشای

38٫ مرتضی دست گزین

39٫ مصطفی مولاپرست

40٫ علی اکبر پیروی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها