کد خبر: ۱۳۱۵۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
ديگو لوپس، لوکا مودريچ و مايکل اسين تنها بازيکناني هستند که ژوزه مورينيو از آنها انتقاد نکرده است.
از تابستان 2010 که ژوزه مورينيو سکان هدايت رئال‌مادريد را به دست گرفته حاشيه‌هاي زيادي را در اين تيم سرشناس اروپايي به وجود آورده است. او با هيچ بازيکني تعارف ندارد و ستاره يا بزرگ بودن يک بازيکن تنها در زمين براي او ارزش و معنا دارد.

به گزارش ايسنا ، رئال‌مادريد به خاطر وجود بازيکنان سرشناس زياد لقب کهکشاني‌ها را يدک مي‌کشد با اين حال مورينيو سابقه درگيري و انتقاد از تمام بازيکنان رئال به جز سه تن را در کارنامه خود دارد. مورينيو از تمام بازيکنان رئال‌مادريد حتي واران جوان که پيشرفت خيره کننده‌اي در اين فصل داشته انتقاد کرده است. تنها سه بازيکن از نيش انتقادهاي آقاي خاص در امان مانده‌اند که عبارتند از مايکل اسين، ديگو لوپس و لوکا مودريچ که هر سه آنها نخستين فصل حضورشان را در ليگا تجربه مي‌کنند.

فصل جاري با حوادث بسياري براي آقاي خاص فوتبال جهان همراه بود. او با سبک خاص خود در سخن گفتن به انتقاد از ستاره‌هايي چون مسوت اوزيل، هيگواين، بنزما، راموس، کاسياس، پپه، مارسلو، دي‌ماريا، آلونسو و کاکا پرداخت. حتي کريستيانو رونالدو هم از تيغ تند انتقادهاي مورينيو در امان نماند و پس از بازي برابر والنسيا از خجالت او هم درآمد؛ موضوعي که باعث شد رونالدو چند روز پيش جدايي هموطنش را بي‌اهميت جلوه دهد.

ديگو لوپس که پس از مصدوميت کاسياس از سويا به رئال‌مادريد پيوست، نمايش خيره‌کننده‌اي داشته و حتي پس از رسيدن کاسياس به شرايط بازي همچنان گزينه مورد اعتماد مورينيو است. اسين و مودريچ هم در فصل جابه‌جايي تابستاني به جمع کهکشاني‌ها پيوستند و مورينيو بارها به ستايش از عملکرد آنها پرداخته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها