کد خبر: ۱۳۱۵۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل ضمن حمایت از حملات اخیر رژیم صهیونیستی به دمشق اعلام کرد سوریه در عین حال که حملات هوایی اسرائیل به دمشق را محکوم کرده است اما این اقدام تل‌آویو را تلافی نخواهد کرد.

به گزارش 598، خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «نیوز مکس»، «جان بولتون» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل با اشاره به اینکه دولت سوریه حملات هوایی روز یکشنبه هفته جاری رژیم صهیونیستی به اهداف نظامی دمشق را محکوم کرده است، اعلام کرد که سوریه به این زودی ها اقدام اسرائیل را تلافی نخواهد کرد.

بولتون با ادعای اینکه آنچه اهمیت دارد، نفوذ در سامانه‌های دفاع هوایی دولت سوریه است، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بسیار مطمئن است که سوریه واکنش متقابلی به حملات هوایی تل آویو نخواهد داشت و به همین دلیل است که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل به سفر برنامه‌ریزی شده خود به چین ادامه می دهد.

سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل مدعی شد که مقامات رژیم صهیونیستی آنچه را که می خواستند در قالب دو حمله هوایی به سوریه عملیاتی کردند و انتظار پیشامدهای بیشتری ندارند.

بر اساس این خبر، بولتون به عنوان یکی از اعضای اشد اندیشکده «امریکن اینترپرایز» مدعی شد که بر اساس باور او، حملات رژیم صهیونیستی به سوریه با هدف متوقف کردن ارسال تسلیحات ایران از طریق سوریه به حزب الله لبنان صورت گرفته است.

این مقام سابق آمریکایی مدعی شد که اسرائیل از اینکه ایران به افزایش قابلیت های حزب الله ادامه می دهد نگران است زیرا حزب الله هم تهدید کننده اسرائیل است و هم برای اقدام تلافی جویانه علیه غیرنظامیان اسرائیلی در صورت حمله تل آویو به تاسیسات هسته ای ایران آماده می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها