کد خبر: ۱۳۳۰۳۵
زمان انتشار: ۲۱:۲۸     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
مديرعامل مستعفي تراکتورسازي تبريز گفت: از تمام هواداران حلاليت مي‌طلبم و اميدوارم با حمايت‌هايشان از تراکتورسازي مراقبت کنند.
محمدحسين جعفري در موردکناره‌گيري‌اش از هيئت مديره باشگاه تراکتورسازي گفت: با توجه به مشغله‌اي که داشتم درخواست کردم که از هيئت مديره کناره‌گيري کنم و با اين مسئله موافقت شد.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه آيا از رفتار هواداران در انتهاي فصل ناراحت است، عنوان کرد: هرچه بود گذشت و به پايان رسيد، اميدوارم بتوانيم باز هم به تراکتورسازي کمک کنيم و آرزو مي‌کنم روزي برسد که اين باشگاه از لحاظ مالي به خوداتکايي برسد. تراکتورسازي عشق ما، تيم شهر و استان ماست. براي اين همواره آرزوي موفقيت مي‌کنم و اگر کمکي از دستم بر بيايد به هيچ وجه دريغ نخواهم کرد.

جعفري در مورد اينکه آيا پس از آوردن 2 عنوان نايب قهرماني و کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا، حواشي و سر دادن برخي شعارها باعث استعفاي او شد، اظهار داشت: ديديد براي ما حاشيه‌هايي ايجاد کردند. نبايد با حضورم به اين تفرقه‌ها کمک مي‌کردم و هرچه بود ما رفتيم و ان‌شاءلله تراکتورسازي در ادامه موفق شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا رفتنش بدعت بدي در تراکتورسازي نمي‌شود تا از اين پس هواداران با سر دادن شعارها خواستار جدايي مديران عامل شومند، گفت: هواداران بايد بدانند که با سر دادن شعار عليه مسئولان تيم، تراکتورسازي را متضرر مي‌کنند. هيچ مديري در وظيفه خود کوتاهي نمي‌کند و دوست ندارد تيم تحت نظريش آسيب ببيند. همه بايد دست در دست هم بدهيم و براي موفقيت تيم تمام تلاشمان را انجام دهيم. من رفتم و ديگر همه چيز تمام شد. شعارهايي که عليه تيم داده مي‌شود مطمئناً روي بازيکنان تأثير مي‌گذارد. نتايج تراکتورسازي در آسيا از اين مسئله نيز تأثير گرفت. از همه هواداران حلاليت مي‌طلبم و از آنها مي‌خواهم از تراکتورسازي حمايت کنند و مراقب تيم‌شان باشند و بدانند که با «حيا کن، رها کن» به جايي نمي‌رسيم.

وي افزود: با بي‌ثباتي تراکتورسازي از بين مي‌رود، براي کسب موفقيت نياز به ايجاد ثبات داريم. اکنون مديرعاملي خوب و با دانش براي تراکتورسازي انتخاب شده و هواداران بايد با حمايت از او به تيم در مسير موفقيت کمک کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها