کد خبر: ۱۳۳۱۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
بازیکن ایرانی تیم بسکتبال فینیکس سانز گفت: «در آمریکا که بودم متوجه شدم استقلال قهرمان شد و به خودم گفتم به محض رسیدن به ایران اولین کارم باید حضور در جشن قهرمانی استقلال باشد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ حامد حدادي که فصل پر حاشیه ای را در NBA پشت سر گذاشت و با ۳ تیم قرارداد بست، در بدو ورودش به ایران در ورزشگاه آزادی حضور یافت و شاهد جشن قهرمانی استقلال بود.


* از سال پر حاشیه ای که در NBA  داشتی شروع کنیم. چه شد که به فینیکس پیوستید؟
- در ممفیس زیاد بازی نمی کردم، البته از شرایط این تیم راضی بودم اما از سوی مدیران این تیم دستور آمد که برخی از بازیکنان باید از تیم بروند و حالا دلیلش را نمی دانم که مالی بود یا فنی. بعد جدایی از ممفیس نیز با مذاکراتی که انجام شد، قرار شد به تورنتو بروم اما به دلیل قوانین ویزای آمریکا نتوانستم به تورنتو بپیوندم. در نهایت نیز به فینیکس رفتم و توانستم بازیهای خوبی را برای این تیم انجام بدهم و فصل را خوب به پایان برسانم.


* اوایل که به فینیکس پیوستی زمان زیادی برای این تیم به میدان می رفتی اما بعد از چند دیدار با وجود عملکرد خوبت زمان حضورت کمتر شد؟
- در ابتدا که به فینیکس رفتم سنترهای تیم مصدوم بودند اما بعد از مدتی مصدومیتشان برطرف شد اما در کل متاسفانه نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و از حضور در پلی آف بازماندیم البته هر زمانی که برای فینیکس به میدان رفتم سعی کردم بهتر از دقایق قبلی باشم و در کل ۱۸ بازی برای این تیم انجام دادم.


* وضعیت برای فصل آینده با این تیم چگونه است؟
- هنوز تصمیمی نگرفته ام و وضعیتم تا یکی، ۲ ماه آینده مشخص خواهد شد.


* وضعیت بسکتبال ایران را چطور ارزیابی می کنید؟
- چند سالی است که بسکتبال ایران نتایج خوبی کسب کرده است و در مسابقات اخیر نظیر کاپ آسیا و غرب آسیا نیز قهرمان شده ایم.


* اما برخی اعتقاد دارند بسکتبالمان نسبت به دوره اوجی که داشت، روند نزولی گرفته است؟
- نباید اینطور به موضوع نگاه کنیم زیرا هر تیمی یک دوران افت هم دارد و مطمئن باشید در مسابقات آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت.


* با بچیروویچ در این مدتی که به ایران آمدید صحبت کردید؟ او را مربی سطح بالایی می دانید؟
- دیروز برای اولین بار او را دیدم و فکر می کنم که آدم خوبی باشد. عملکرد او را بیشتر در تیم حریف دیدم اما امیدوارم بتواند در تیم ملی خوب کار کند.


* در مورد حضورتان در بازی استقلال مقابل داماش صحبت کنید؟
- من از بچگی طرفدار استقلال بودم و با اینکه در اهواز زندگی می کردیم، همیشه بازی های این تیم را دنبال می کردم. در آمریکا که بودم متوجه شدم استقلال قهرمان شد و به خودم گفتم به محض رسیدن به ایران اولین کارم باید حضور در جشن قهرمانی استقلال باشد.


* احسان حدادی هم پرسپولیسی است و وقتی به آمریکا آمده بود با یکدیگر کری خوانی کرده بودید. حالا تیمت قهرمان شده چه حرفی برای احسان دارید؟
- من کری خوانی را از احسان بردم. همیشه وقتی در آمریکا پیشم می آید یکی از بحثهای اصلی مان استقلال و پرسپولیس است البته باید بگویم که پرسپولیس هم تیم دوست داشتنی است و در بازی با سپاهان هم از باخت این تیم و هم از خداحافظی مهدوی کیا و کریمی بسیار ناراحت شدم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها