کد خبر: ۱۳۳۸۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
وزیر آموزش و پرورش در دولت دوم محمد خاتمی در ادامه پروژه "ناجی نمایی" از آقای هاشمی ادعا کرد: با آمدن آقای هاشمی خیال مردم کمی راحت شد و نفس راحتی کشیدند.
به گزارش 598، مرتضی حاجی در گفت وگو با یک روزنامه حامی هاشمی رفسنجانی(آرمان) عنوان کرد: اعتقاد دارم حضور آقای هاشمی امتیازی مثبت برای اصلاح‌طلبان محسوب می‌شود.

بخشی از سخنان حاجی به شرح زیر است:

* اعتقاد دارم با آمدن آقای هاشمی خیال مردم کمی راحت شد و نفس راحتی کشیدند. برای مردم تجربه حضور ایشان در استفاده از کادر مجرب شناخته شده است لذا امیدواری خوبی برای آنها ایجاد شده‌است، آقای هاشمی هم عزلت نشینی نکردند و قبول کردند به صحنه بیایند. از این به بعد هم بر عهده مردم است.

* این امیدواری وجود دارد که مردم به اعتدال و تدبیر اقبال خوبی نشان بدهند و با انتخابشان پیامی را منتقل کنند که هم نماد انسجام داخلی باشد و هم پاسخی باشد برای کسانی که در خارج از کشور برای اداره ایران نسخه می‌پیچند.

* درست است که آقای هاشمی برآیند اصلاح‌طلبی نیستند و فراتر از بحث احزاب هستند اما در مورد آقای هاشمی اعتقاد دارم که ایشان خوب است که همین باشند چراکه ایشان مرد تدبیر و اعتدال هستند و این مساله‌ای است که نیاز امروز جامعه است. بسیار نیازمند نیرویی هستیم که شرایطش به گونه‌‌ای باشد که نیروهای مختلف بتوانند حول او جمع بشوند، از این منظر اعتقاد دارم حضور آقای هاشمی امتیازی مثبت برای اصلاح‌طلبان محسوب می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
iman
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۲
۰
پادوی فتنه92
پاسخ
میلاد
POLAND
۱۱:۳۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۷
۰
عملکر مرتضی حاجی رو در زمان استانداری مازندران هم میتوان سنجید! برای ما که شناخته شده هست!!!!!
پاسخ
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۷
۰
اصلا هاشمي نميتونه راي بالا بياره
اينا توهم زدن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها