کد خبر: ۱۳۴۶۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفت: دایی به دو گزینه دیگر ما اضافه شده است، شانس وی نسبت به ابراهیم زاده و مایلی کهن برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس زیاد است.

جام ورزشی، فداحسین مالکی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در مورد ابراز تمایل دایی برای حضور در پرسپولیس گفت: علی دایی قبلا هم جزو گزینه های مطرح ما بود اما خود علی دایی به خاطر مشکلات و قرار داد با راه آهن از حضور در تیم پرسپولیس منصرف شدند و از گزینه ها گزینه های مد نظر ما خارج شدند.

وي گفت: علی دایی دیشب تماسی با یکی از نمایندگان ما داشته است و اعلام آمادگی کردند که رویانیان مدیر عامل پرسپولیس قرار بود دیشب با دایی صحبتی داشته باشد و اگر توافق اولیه صورت گرفت امروز جزو گزینه های پرسپولیس برای سرمربیگری مورد بررسی قرار بگیرد.

مالکی در ادامه اظهار داشت: با حضور علی دایی در بین گزینه ها کارمان راحت تر از قبل شده است و در جلسه امروز با اعضای هیئت مدیره سرمربی تیم را مشخص خواهیم کرد.

وی درباره احتمال سرمربی دایی گفت: دایی از همان ابتدا هم جزو گزینه های مطرح ما بوده است اگر این مربی توافق اولیه با رویانیان کرده باشد شانس دایی برای حضور در نیمکت پرسپولیس بیش از ابراهیم زاده و مایلی کهن است.

گفتنی است: رویانیان مدیر عامل پرسپولیس بیان داشته است: به طور حتم امروز سرمربی تیم را مشخص خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها