امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۳۴۸۲۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
تکرار دروغ در رسانه انگلیسی بی بی سی فارسی:
بی بی سی فارسی در تیتر یک صفحه ایران نوشت :دو تن از فرزندان مقام های بلندپایه سابق جمهوری اسلامی ایران یکی به صورت مقاله و دیگری در یک نامه سرگشاده، با مقایسه رفتار نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی با ساواک، به طور تلویحی اقدامات دستگاه امنیتی حکومت شاه در برابر اقدامات فعلی را منصفانه تر دانسته اند،اقدام غیر حرفه ای بی بی سی که چندی است وارد فاز دروغ پراکنی شده است
به گزارش گروه رصد رسانه های بیگانه پایگاه 598 ؛ بی بی سی فارسی در تیتر یک صفحه ایران نوشت "دو تن از فرزندان مقام های بلندپایه سابق جمهوری اسلامی ایران یکی به صورت مقاله و دیگری در یک نامه سرگشاده، با مقایسه رفتار نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی با ساواک، به طور تلویحی اقدامات دستگاه امنیتی حکومت شاه در برابر اقدامات فعلی را منصفانه تر دانسته اند."


سوء استفاده بی بی سی از نام حجت الاسلام محمد مطهری


اصل خبر که توسط بی بی سی وارونه جلوه داده شد

بی بی سی با انتشار خبر واقعی نامه حسین کروبی به رهبر معظم انقلاب سعی کرد از یاداشت محمد مطهری که تعریض آن منحرفین از انقلاب است سو استفاده کند . بی بی سی اینگونه تیتر زده است که گویا محمد مطهری از وزارت اطلاعات انتقاد کرده است.

حجت الاسلام محمد مطهری استاد حوزه و دانشگاه در یادداشتی با موضوع اخلاق انتخاباتی با تاکید بر اینکه مشکل اصلی وضعیت امروز ما فتنه های درون ماست تا فتنه های بیرون آورده است: رهبر بزرگوار انقلاب به درستی بر تکمیل نکردن پازل دشمن تأکید دارند. در یک  نظام اسلامی تکمیل نکردن پازل دشمن فقط یک راه دارد و آن این است که ملاک انتخاب ما در کارها تکمیل پازل خداوند باشد که نتیجه قهری آن  بر هم زدن پازل شیطان است.

ایشان در یاداشتی که در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفت نوشته است: نشانه های سقوط اخلاقی در عالم سیاست ما هر روز خودنمایی می کند که از بدترین، خانمان سوزترین، اختلاف افکنانه ترین و شرم آورترین آنها پخش اخباری است که جز از طریق شنود حاصل نمی شود. حقیقت این است که مشکل اصلی وضعیت امروز ما فتنه های درون ماست تا فتنه های بیرون.

نشانه های سقوط اخلاقی در عالم سیاست ما هر روز خودنمایی می کند که از بدترین، خانمان سوزترین، اختلاف افکنانه ترین و شرم آورترین آنها پخش اخباری است که جز از طریق  شنود حاصل نمی شود و در عین حال به برخی روزنامه ها و سایت ها راه می یابد.

بی بی سی فارسی در آستانمه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سعی دارد دستگاه های نظارتی و امنیتی را مورد هجمه قرار دهد تا اقدامات شبانه روزی خادمین ملت نادیده گرفته شود موضوعی که مثال آب در هاون کوبیدن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علي
-
۰۷:۲۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
بي بي سي و دروغ!
اصلا انگليس و آمريكا و اسراييل و فرانسه و آلمان و ... از گل پاكترند.
دروغ تو مرامشون نيست. فقط بعضي موقعها كلاه سر ملتهاي مظلوم ميذارن.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها