کد خبر: ۱۳۴۹۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲

کمپانی فیلم «سونی پیکچرز» حق پخش توزیع فیلم جدید «اصغر فرهادی» در آمریکای شمالی و اروپای شرقی را به دست آورد.

جام کشکول؛ فیلم «گذشته» که در بخش رقابتی جشنواره کن اکران شد، توسط کمپانی فیلم «سونی پیکچرز» در آمریکای شمالی و کشورهای شرق اروپا توزیع خواهد شد.

به گزارش اسکرین دیلی، کمپانی «سونی پیکچرز» پیش از این نیز حق پخش فیلم برنده اسکار «جدایی نادر از سیمین» را در آمریکا برعهده داشت که نقش موثری در معرفی این فیلم در سطح جهانی ایفا کرد.

کمپانی «مومنتو فیلمز» تهیه‌کننده فیلم «گذشته» پیشتر از فروش این فیلم به کشورهای سوئیس‌، پرتغال‌، یونان‌، ترکیه‌، لهستان،‌ هنگ‌کنگ‌، کره‌جنوبی،‌ تایوان‌، استرالیا‌ و کشورهای خاورمیانه و آمریکای لاتین خبر داده بود.

 

 

 به گزارش ددلاین، فیلم جدید اصغر فرهادی که روز جمعه در سومین روز جشنواره کن امسال در بخش رقابتی به نمایش درآمد و از سوی منتقدان به عنوان یکی از بخت‌های دریافت جایزه نخل طلای این رقابت‌ها تاکنون محسوب می‌شود، توجه زیادی را در کن معطوف خود ساخته است.

در این فیلم که همه موقعیت‌های آشفتگی روانی از دروغ‌ها، رازها، طلاق و کما به شخصیت‌ها هجوم می‌آورند، ابتدا قرار بود ماریون کوتیار برنده جایزه اسکار بازی کند اما او به دلیل تلاقی کار فیلمبرداری با یک پروژه دیگرش، از این پروژه کنار رفت.

"مومنتو فیلمز اینترنشنال" یک شرکت پاریسی، کار فروش امتیازهای جهانی این فیلم را برعهده دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها