کد خبر: ۱۳۵۰۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
جدا از بحث علمی و مقالات و سابقه های مدیریت دیگر ایشان، آقای دکتر لنکرانی چهار سال سابقه وزارت در این وزارتخانه را دارد که دراین 4 سال مدیریت و حسن انجام وظیفه خود را اثبات کرده است. کسی که وزیر می شود باید به تمام امور سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... اشراف داشته باشد، زیرا هفته ای دوبار در هیئت دولت همه مباحث در سطح کلان کشور مطرح و وزارء باید نسبت به آن رأی و اظهار نظر کنند که در دولت نهم به گواه اکثر همکاران دولت، آقای دکتر لنکرانی از فعالان بودند.
دکتر محمدی سلیمانی، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر لنکرانی، نماینده مجلس و وزیر ارتباطات دولت نهم، در گفت و گو با صابرنیوز درباره برجستگی های مدیریتی دکتر لنکرانی اظهار داشت: وزارت بهداشت دومین وزارتخانه بزرگ دولت است که اکثر پرسنل آن افرادی تحصیلکرده و صاحب نظر هستند و کسی که بخواهد در این وزارتخانه مدیریت کند، باید فردی مدیر و مدبر باشد.
 
وی افزود: جدا از بحث علمی و مقالات و سابقه های مدیریت دیگر ایشان، آقای دکتر لنکرانی چهار سال سابقه وزارت در این وزارتخانه را دارد که دراین 4 سال مدیریت و حسن انجام وظیفه خود را اثبات کرده است. کسی که وزیر می شود باید به تمام امور سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... اشراف داشته باشد، زیرا هفته ای دوبار در هیئت دولت همه مباحث در سطح کلان کشور مطرح و وزارء باید نسبت به آن رأی و اظهار نظر کنند که در دولت نهم به گواه اکثر همکاران دولت، آقای دکتر لنکرانی از فعالان بودند.
 
 
 
عضو جبهه پایداری اضافه کرد: آقای دکتر لنکرانی با دولت 60 سفر استانی و خود ایشان 120 سفر استانی در وزارتخانه داشته اند و از نزدیک با مشکلات کشور در تماس بوده و به خاطر این سفرها، کم وکاستی های مدیریتی را می شناسد و برای حل آن برنامه دارد.
 
وی وزارت بهداشت دوران لنکرانی را یکی از بهترین وزارتخانه های دولت نهم دانست و افزود: این وزارتخانه با مدیریت صحیح آقای لنکرانی بدون حاشیه بود. دو نمونه فعالیتهای ایشان را این گونه می توان نام برد که زمانی که بیشتر کشور های همسایه در بحران آنفلونزا برای دام گرفتار بودند، در ایران با مدیریت صحیح و علمی، بدون آنکه این مشکلِ واقعاً جدی، برای کشور بحران شود و آسیب مالی جبران نایذیری به کشور وارد آید، حل و ریشه کن گردید. مطلب دیگر اینکه می توان به تحریم دارو، در آن زمان اشاره کرد که با درایت آقای دکتر این تحریم ها در آن زمان احساس نشد و آقای دکتر لنکرانی با اهمیت به بخش پژوهش و ساخت داخل، توانست گام مهمی در خودکفایی در بسیاری از دارو بردارد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایشان به علت شخصیت بسیار والایی که دارند در حال حاضر توانسته اند معاون رئیس جمهور ،چندین وزیر، فرماندهان دوران دفاع مقدس و بسیاری از اساتید دانشگاه که هرکدام دارای سال ها تجربه هستند را برای این حماسه عظیم با خودشان همراه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عماد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
احمدی نژاد هم 8 سال از هر استان 4 بار بازدید کرد
الان کل مشکلات مردم رو حل کرده
ایشالا ایشون هم به فکر مردم باشه
(اینا همه تو فانتزی من بود)
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها