يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۳۵۱۴۵
زمان انتشار: ۲۳:۴۷     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
بازی جدید جریان فتنه در قم:
رسانه‌های ضد انقلاب و بيگانه فارسي زبان هفته گذشته هم و غم جدي خود را معطوف بر اخبار ثبت نام نامزدها در انتخابات كردند، هر چند تمام نگاهشان به ستاد انتخابات وزارت كشور نبود، نگاه اصلي آنان متوجه هاشمی رفسنجانی است به هر دری زدند تا هاشمی را به صحنه رقابت بكشانند، اشك ريزان برای هاشمی و مظلوميتش‌! شاه بيت اين تلاش‌ها بود.
به گزارش گروه رصد رسانه های بیگانه پایگاه 598؛ رسانه‌های ضد انقلاب و بيگانه فارسي زبان هفته گذشته هم و غم جدي خود را معطوف بر اخبار ثبت نام نامزدها در انتخابات كردند، هر چند تمام نگاهشان به ستاد انتخابات وزارت كشور نبود، نگاه اصلي آنان متوجه هاشمی رفسنجانی است به هر دری زدند تا هاشمی را به صحنه رقابت بكشانند، اشك ريزان برای هاشمی و مظلوميتش‌! شاه بيت اين تلاش‌ها بود.



مجمع مدرسین حوزه علمیه قم که بعد از فتنه 88 به صورت گروهی کوچک درآمده است و سابقه حمایت فرقه های رجوی و نهضت آزادی را در کارنامه خود دارد در پیامی از هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی دو تن از سران فتنه 88 حمایت کرد درقسمتی از این پیام آمده است"حمله به آقایان حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و همچنین حملاتی که به آیت الله هاشمی اخیرا توسط امام جمعه مشهد صورت گرفته، نماد دست های ناپیدایی است که فقط به منافع خود می اندیشند، در واقع این حملات به میلیون ها ایرانی است که از این آقایان تقاضای کاندیدا شدن را داشته اند، تا مملکت را از این وضعیت بحرانی نجات دهند"

این جمع اندک که در شهر قم که جایگاهی در بین مردم و طلاب ندارند در اقدامی طلبکارانه نوشتند:"گناه بزرگ آقایان هاشمی و خاتمی و امثال آنان این است که در این روزگار حساس مورد توجه نخبگان، دانشگاهیان و حوزویان و بخش وسیعی از ملت ایران قرار گرفته اند.این اقدام آیت الله هاشمی به پیروی از امیر مؤمنان (ع) و عمل به وظیفه ای است که خدا بر دوش عالمان نهاده و از آنان خواسته که در برابر سیری ظالم و گرسنگی مظلوم آرام نگیرند و با همه توان به امور مردم اهتمام ورزیده و برای خدمت به ایشان قیام کنند. باشد که با حضور همه عالمان و متخصصان، ایران به تدریج از سراشیبی سقوطی که در آن قرار گرفته است بازگردد و به عزت شایسته خود برسد. امید است ملت بزرگوار ایران با حفظ متانت و رعایت اخلاق، تا آخرین مراحل انتخابات هم چنان در صحنه بمانند و در برابر تحریکات احتمالی آرامش خود را حفظ کنند"

مجمع محققین حوزه علمیه قم پیوند ناگسستنی با ضد انقلاب دارد محمد جواد اکبرین عضو ارشد این مجمع که به دلیل اقدام علیه امنیت ملی تحت پیگرد قضایی قرار داشت از کشور گریخت و به مالزی رفت و بعد از مدت کوتاهی توانست راهی اروپا شود با حمایت سرویس های جاسوسی غرب به دلیل ارتباط با ایران برای آنها در موضوعات حوزه علمیه جاسوسی میکرد و چندی پیش توسط یکی از حامیان فتنه در اروپا مدیر یک تلویزیون ضد انقلاب شده است.


محمد جواد اکبرین عضو مجمع محققین در کنار خواننده فاسد لس آنجلسی


محمد جواد اکبرین عضو مجمع محققین حوزه قم در کنار مرحوم منتظری



اغتشاشات تهران خرداد 88 اعضا مجمع محققین در بین فتنه گران و آشوب طلبان


محمد علی ایازی - مالزی 16 دیماه 1391

سابقه یکی از اعضاء مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم

سالگرد مهدی بازرگان و آقای حسینعلی منتظری که با حضور چند نفری فتنه گران سبز حاضر در مالزی برگزار شد در واقع میتینگی بود برای حمایت از گروهک مسعود رجوی و جنایات منافقین،محمد علی ایازی در این نشست مالزی گفته بود: عملکرد آیت الله منتظری در دفاع از حقوق مخالفان خود را یک خصیصه‌ای والا‌تر از مداراجویی دانست و با ذکر خاطراتی مصمم بودن ایشان برای اعتراض به اعدامهای غیر قانونی تابستان ۱۳۶۷، او را در دفاع از حق مصم توصیف کرد.


حمایت فتنه گر برانداز و سر پل سایت های فتنه در پاریس از هاشمی رفسنجانی

تاجزاده فتنه گر اغتشاشات 88 و طراح تجمع مقابل وزارت کشور و مدیر تیم عملیات روانی ستاد میر حسین موسوی و هدایت کننده ستاد قیطریه رای دادن به هاشمی را وظیفه همگانی دانسته است،دراقدامی نه چندان دور از انتظار معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات با تاکید بر مطالبه اجرای کامل قانون اساسی از سوی تمامی گروهها می نویسد: اجرای کامل قانون اساسی هم وظیفه آقای هاشمی است و هم از عهده او برمی آید. به همین دلیل وظیفه همگان را اعم از اصلاح طلب و اصولگرا و مستقل رأی دادن به هاشمی می دانم تا بتوان این مرحله بسیار دشوار و حساس را به سلامت پشت سر گذاشت.

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی از دیگر احزاب محوری جریان اصلاحات در روزهای حاکمیت بر کشور بود،این جریان نیز در کنار روزنامه‌های زنجیره‌ای که شدیدترین هتاکی‌ها علیه هاشمی را سامان می‌داد نه تنها در دفاع از هاشمی گامی برنداشت، که شرایط را به گونه‌ای رقم زد که هاشمی نتواند وارد مجلس ششم گردد. مصطفی تاجزاده از اعضای اصلی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، آن روزها در قامت رئیس ستاد انتخابات کشور فعالیت می‌کرد، فضاحت عملکرد وی در تقلب در انتخابات ، جهت ممانعت از ورود هاشمی به مجلس ، به حدی بود که بلافاصله پس از انتخابات دادگاهی و محکوم شد.حال چه شده است که این احزاب و سازمان‌های منحله و نامشروع به " حمایت بی دریغ از هاشمی " می پردازند؟ آیا هاشمی تغییر کرده یا این احزاب توبه کرده اند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
EBI
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۲
مرسي ابي
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۳
۱
598 برادر چرا نظرات رو ثبت نمیکنی تو هم بلا شدی
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
۱
۰
شما ديگر كي هستين
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۲۶ آذر ۱۳۹۴
۱
۰
شما از خوارج و داعش هم بدترید
خدا شما رو هدایت کنه
پاسخ
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۲۰ دی ۱۳۹۴
۰
۰
رفسنجانی ک ریس مجمع تشخیص همین نظامه چرا خودتون تیشه ب ریشه خودتون میزنید خدمات قبلشم از بین نبرید اگه الان زاویه دار شده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها