کد خبر: ۱۳۵۲۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
دبیر سی‌امین جشنواره فیلم فجر با رد شایعات اخیر حضورش در ستادهای انتخاباتی نامزدهای مختلف گفت: طی روزهای گذشته جلساتی در حد مشاوره با برخی از نامزدها داشته‌ام اما فعلا هیچ‌برنامه‌ای برای ساخت فیلم ندارم.

محمد خزاعی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تا زمانی که صلاحیت کاندیدها احراز نشود و ترکیب جدید سیاسی برای انتخابات مشخص شود هیچکس کاری جدی انجام نخواهد داد، بخصوص اینکه در چنین شرایطی احتمال کناره‌گیری کاندیدهای مختلف به نفع یکدیگر وجود دارد و به همین باید منتظر تائید صلاحیت‌ها ماند.

 

وی همچنین در خصوص شایعه ساخت فیلم انتخاباتی محسن رضایی توسط وی افزود: آقای رضایی از دوستان چندین ساله من هستند اما من در ستاد انتخاباتی هیچ نامزدی نیستم و تنها در حد مشاوره در جلسات برخی نامزدها حضور داشته‌ام.

 

این تهیه کننده سینما همچنین در خصوص این مطلب که در مصاحبه‌ای عنوان کرده برای سعید جلیلی و اکبر ولایتی فیلم خواهد ساخت گفت: خبرنگار یکی از رسانه‌ها به من زنگ زد و نظرم را در مورد آرایش انتخاباتی پرسید و من هم گفتم در بین افراد حاضر تفکراتم به سعید جلیلی و دکتر ولایتی نزدیک‌تر است اما هیچوقت نگفتم قرار است برای کاندیدای بخصوصی فیلم بسازم.

 

خزاعی در خاتمه تاکید کرد: شخصا هنوز تصمیمی برای ساخت فیلم انتخاباتی نگرفته‌ام چرا که منتظر آرایش جدید سیاسی کشور هستم اما با توجه به اینکه تفکرات به آقایان ولایتی و جلیلی نزدیک است اگر از طرف ستادهای این افراد به من پیشنهاد برسد قطعا تمایل دارم تا در این زمینه تلاش‌هایی را انجام دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها