کد خبر: ۱۳۵۳۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
برای داشن بدنی جوان در سن های میانسالی باید از روش های خاصی استفاده کنید که یکی از مهمترین آن ها تغذیه درست است.
به گزارش گروه خواندنی های مشرق، هیچ انسانی دوست ندارد عمرش زود گذشته و پیر شود از این رو همیشه به دنبال راه هایی برای جوان ماندن هستند. کاهش روند پیری همیشه نیاز به کیمیا و جادو ندارد چرا که می توانید با تغذیه درست نیز این کار را انجام دهید. استفاده از میوه و سبزی های پرخاصیت راهکاری ثابت شده برای جوان ماندن است.

** گوجه فرنگی: لیکوپن ماده اصلی تشکیل دهنده گوجه فرنگی یکی از عناصر اصلی مقابله با رادیکال های آزاد است که پوست را خیلی زود تخریب می کنند. این سبزی همچنین می تواند از بیماری هایی مانند سرطان ریه نیز جلوگیری کرده و از مرگ زودهنگام شما پیشگیری کند.

** بادمجان: هر چه رنگش بنفش پررنگ باشد بیشتر خاصیت دارد و قدرت ضدپیری آن بیشتر است. بادمجان سرشار از ماده ای مغذی به نام ناسونین که کمک می کند سلول های بدن حال خود را از دست ندهند. ناسونین همچنین می تواند از آلزایمر نیز جلوگیری کند.

** فلفل دلمه ای قرمز: یکی از سبزی های خوشمزه که در رنگ های زرد، سبز و قرمز پیدا میشود فلفل دلمه ای است. این سبزی نزدیک به 60 درصد از ویتامین ث تشکیل شده است که می تواند باکتری های سلولی را از بین ببرد  و پوست شما را جوان نگه می دارد. فلفل دلمه ای می تواند چین و چروک های صورت را در یک مدت کوتاه از بین ببرد.

** تمشک: این میوه ترش مزه دارای آنتی اکسیدان های فراوان بوده و می تواند از فعالیت های سلولی سرطان جلوگیری کند. محققان به این نتیجه رسیده اند که آنزیم های موجود در تمشک خون را تقویت می کند و خطر سکته قلبی را تا حد بسیاری کاهش می دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها