کد خبر: ۱۳۶۹۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
شنیده می شود که پروژه بعدی برخی ها ، رفتن قلعه نویی از استقلال است . اتفاقی که می تواند این گروه را به آرزویشان برساند . مثلا منصوریان جایگزین قلعه نویی شود و طالب لو جای رحمتی

جام ورزشی، گزارشی که در زیر می خوانید صبح امروز توسط روزنامه ایران ورزشی ، رسانه نزدیک به دولت منتشر شده است . گزارشی که در آن نکاتی وجود دارد که خواندنی و عجیب است :

فتح الله زاده همه جا گفته بود که سوم خرداد می رود اما امروز که هفتمین روز ماه ملقب به « پر حادثه » است ، حاجی هنوز از سفر باکو بازنگشته ! دو روز قبل وزیر ورزش تاکید کرد که هنوز از طرف فتح الله زاده استعفایی به دستش نرسیده ، نامه ای که مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرده بود اگر به او تا سوم خرداد باقیمانده بودجه امسال را ندهند ، می نویسد و به وزیر تحویل می دهد اما تا این لحظه خبری از پول و استعفای فتح الله زاده نیست .
در خبرها آمد که مقداد نجف نژاد روز یکشنبه گذشته به دیدار وزیر رفت . جلسه ای که گفته می شود در آن وزیر همه توپها را به زمین اعضای هیات مدیره ریخته است ! حالا فتح الله زاده می ماند و تصمیم نجف نژاد ، رضایی و شهریاری .
رسانه های نزدیک به مدیرعامل استقلال از ابتدای هفته خبر دادند که سه شنبه فتح الله زاده به ایران می آید و بلافاصله برای تعیین وضعیت نهایی به ملاقات وزیر می رود اما شاید کسی نداند که نزدیک به 4 ماه است که عباسی به فتح الله زاده وقت ملاقات نداده است . این خبر عجیب شاید کلید همه ماجراهاست . وزیر از فتح الله زاده دلخوشی ندارد . گویا این موضوع از طریق نجف نژاد ، سجادی و حتی قلعه نویی به گوش « حاجی » رسیده است . نفر اول ورزش ایران از جنجال و هیاهوهای رسانه ای فتح الله زاده صبرش لبریز شده . عباسی به شدت از حضور بی دلیل مدیران زیر مجموعه اش در رسانه ها عصبانی می شود و احتمالا حاجی در این مورد رکورد دار است . عجیب تر آنکه درست در روزی که قرار است فتح الله زاده از سفر باکو برگردد ، محمد عباسی به سفر می رود . به آلمان ، جهت شرکت در یک اجلاس جهانی ورزش !
احتمالا حالا همه نگاهها به جلسه هیئت مدیره باشگاه خیره می شود . می توان پیش بینی کرد که در این جلسه که تا آخر هفته برگزار می شود ، اتفاق خاصی رخ ندهد . استقلال به نقل از امیدوار رضایی 20 میلیارد بدهی دارد . وزارت ورزش در حال حاضر برای استقلال پولی ندارد و حرفهای ساور ، معاون عباسی طی روزهای گذشته نشان دهنده این موضوع بود . شنیده می شود که وزارت ورزش در مقابل اعتراض های بی پولی به طور غیر مستقیم برای فتح الله زاده پیغام فرستاده که « مگر مجبور بودی نکونام دو میلیاردی بگیری ؟! » بازیکنی که بعد از بازی با الشباب فاش کرد که فقط 40 درصد قرار داد خود را از باشگاه دریافت کرده ، یعنی چیزی حدود 800 میلیون ! اطرافیان عباسی می گویند که فتح الله زاده تیمش را با قناعت نبسته و به این فکر کرده که آخر فصل با فشار جام و هوادار از وزارت پول می گیرد اما اکنون این روزها فرا رسیده و خبری از پول نیست اما شاید تنها حسن بی پولی استقلال ، ابقای فتح الله زاده باشد ! کدام مدیر عاقلی در این شرایط فتح الله زاده را برکنار می کند ؟ آن هم با 20 میلیارد بدهی ! احتمالا از نگاه عباسی ، حاجی باید بماند و پاسخگو باشد و عجیب آنکه فتح الله زاده هم دوست دارد بماند و احتمالا عشق مدیریت در استقلال منطق را کنار می زند . شاید اگر مدیری مثل دکتر قریب ، واعظ آشتیانی و یا حتی کاظم اولیایی جای فتح الله زاده بودند با این حجم بی پولی بعد از نتایج موفق این فصل از استقلال می رفتند اما احتمالا فقط علی فتح الله زاده است که می ماند . او اگر می خواست برود تا الان رفته بود و همه نشانه ها خبر از ابقای حاجی می دهد . تا اینجا همه چیز نسبتا واضح به نظر می رسد اما ضلع مقابل همه این قصه ها امیر قلعه نویی قرار دارد . مردی که اگر نبود امثال مجتبی جباری و یا فرزاد حاتمی « دری » برای دفتر مدیرعامل باشگاه باقی نمی گذاشتند ! آیا با این حجم بی پولی قلعه نویی در استقلال می ماند ؟
امیر هفته گذشته به دیدار وزیر رفت . گل گفتند و شنیدند و آخرش با عکس یادگاری و خنده از یکدیگر جدا شدند . امیر با خوشحالی بر سر تمرینات استقلال حاضر شد و خبر از گشایش مشکلات داد . فتح الله زاده اما ناراحت بود ، احتمالا ! فردای آن روز چند رسانه منتسب به حاجی نوشتند که چرا قلعه نویی بی خبر و بدون فتح الله زاده به سئول رفت ؟ امیر در پاسخ به این پرسشها البته از آن پوزخندهای معروفش تحویل داد . نزدیکان قلعه نویی می گویند که او هزار مشکل با فتح الله زاده دارد اما چون ممکن است ناگهان از انتخاب جدید عباسی یکی مثل واعظ آشتیانی ظاهر شود ، بنابراین حتما در جلسه با وزیر از فتح الله زاده حمایت کرده است . بعد از جلسه امیر با وزیر قرار شد که پولی به حساب باشگاه واریز شود . در « سعادت آباد » دلها برای حداقل دو میلیارد صابون زده شده بود که فقط 500 میلیون دست استقلال را گرفت . امیر بعد از این اتفاق در انتهای دلش غوغایی به پاست . او بیشتر از هر کس دیگری نگران آینده استقلال است . قلعه نویی می داند که برای قهرمانی در آسیا باید تیمش را تقویت کند و از طرف دیگر ممکن است سه ، چهار بازیکن او به امارات و قطر بروند . برای همین به حفظ و تقویت تیم فکر می کند اما با کدام پول ؟ آیا او می تواند مانند فصل گذشته با اعتبارش از علی انصاری برای فتح الله زاده و استقلال پول بگیرد ؟
در نقطه مقابل قلعه نویی از سه باشگاه پیشنهاد داشت : تراکتورسازی ، راه آهن و ذوب آهن . این پیشنهادها احتمالا تا آخر هفته به یک می رسد . چون ابراهیم زاده به راه آهن رفت و احتمالا جلالی یا مربی خارجی هم به تراکتورسازی . امیر اما دوست دارد در استقلال بماند . دلیلش هم فقط ادامه مسیر در لیگ قهرمانان آسیا است . این را چند بار در یک هفته گذشته مطرح کرده اما حفظ و تقویت تیم را شرایطی برای ماندنش تعیین کرده است .
در گوشه ای از شهر اما هستند گروهی که فکر و خیال دیگری در سر دارند . مثلا اینکه قلعه نویی را به بهانه بی پولی به تبریز یا اصفهان بدرقه اش کنند . اگر هفته آینده فتح الله زاده با قلعه نویی تشکیل جلسه داد و تاکید کرد که « امیر جان ، فعلا از پول خبری نیست » آنوقت تکلیف چیست ؟ شنیده می شود که پروژه بعدی برخی ها ، رفتن قلعه نویی از استقلال است . اتفاقی که می تواند این گروه را به آرزویشان برساند . مثلا منصوریان جایگزین قلعه نویی می شود و شاید طالب لو جای رحمتی !
در این میان دولت آینده هم می تواند در طول فصل به کمک فتح الله زاده بیاید . عباسی که آخر مرداد ماه می رود و دوباره روز از نو و روزی از نو ! بازنده این بازیها چه کسی خواهد بود ؟ کاش قلعه نویی به هوش باشد و البته شوالیه فتح الله زاده ! صحنه عیان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها