کد خبر: ۱۳۷۳۱۲
زمان انتشار: ۰۳:۱۲     ۱۰ خرداد ۱۳۹۲
آخرین اخبار انتخاباتی مربوط به محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید در این خبر بخوانید:

9 خرداد:

 

17:06:  دقایقی پیش محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد فرودگاه استان اردبیل شد و در بدو ورود به استان اردبیل با حضور در مزار شهدا، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و پس از ادای احترام به شهیدان نیز به دیدار امام‌جمعه استان اردبیل خواهد رفت.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، پس از دیدار و گفت‌وگو با امام‌جمعه اردبیل با حضور در جمع مردم در مسجد قدس به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود می‌پردازد. (لینک خبر)

 


14:26: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز در اجتماع مردم سیستان‌ و بلوچستان در مسجد الغدیر زاهدان، گفت: ‌تصریح کرد:‌ در زمانی که به شهرداری تهران آمده‌ام، عزیزی در یکی از مهم‌ترین سازمان‌های شهرداری مشغول به کار بود. از دوران دفاع مقدس با هم آشنایی داشتیم. او مدیر لایقی بود و به من نیز خیلی نزدیک، حتی از او رضایتمندی کاملی نیز وجود داشت، اما مشاهده کردیم فرد دیگری در همان سازمان وجود دارد که معاون ایشان است و خیلی قابل‌تر و کارآمدتر از دوست 30 ساله من است. می‌خواستم این فرد کارآمد را به جای او منصوب کنم، اما در همان هفته دیدم گزارشی آمد که این فرد کارآمد، از کردهای اهل سنت است. من هم در مقابل گفتم آیا این فرد متدین، مدیر، با عرضه و جوان نیست؟‌ این چه تبعیضی است که بگویم طرف اهل سنت، کرد و یا آذری‌زبان است؟ من این فرد را به عنوان مدیر سازمان منصوب کردم و امروز او از مدیران موفق در شهرداری تهران است.

وی خاطرنشان کرد: همه مردم کشور با هر گرایش و سلیقه‌ای، همین که در نظام جمهوری اسلامی قرار دارند، باید به دولت خود دلبستگی داشته باشند، حتی اگر شب در کپر می‌خوابند، باید در وجود خود حس کنند‌که دولت آنها را می‌بیند.‌ ممکن است مشکلات، سختی و فقر باشد، اما همین که آن شهروند دلش آرام باشد، رمز موفقیت ما برای حل مشکلات با سرعت غیرقابل تصور است. این مسیری است که من انتخاب کردم و آن را از شهدا، امام(ره)، فرهنگ جهاد و شهادت و بزرگان خود یاد گرفته‌ام. (لینک خبر)


14:25: نخستین همایش مردمی ستاد انتخاباتی قالیباف در جنوب استان کرمان  عصر روز پنج شنبه  نهم خردادماه  سال جاری در شهر جیرفت برگزار می‌شود. همچنین مسئولیت ستاد انتخاباتی قالیباف در جنوب استان کرمان به فرج‌الله عارفی نماینده مردم جیرفت  و عنبر‌آباد در مجلس شورای اسلامی ‌واگذار شد. (لینک خبر)


13:45: ‌سید‌عیسی دارایی فرمانده سابق انتظامی خوزستان و نماینده کنونی مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس ستاد قالیباف در خوزستان منصوب شد. همچنین محمد صفری نیز به عنوان دبیر ستاد در استان انتخاب شد. (لینک خبر)


13:40: کورش گرجی رئیس ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مازندران پیش از ظهر امروز در نشستی خبری ازسفر قالیباف به استان مازندران همزمان با شنبه 11 خردادماه جاری خبر داد و برنامه‌های سفر وی را تشریح کرد و گفت: قالیباف در مسجد جامع ساری در بین حامیان خود حاضر شده و سخنرانی خواهد کرد.

به گفته وی، دیدار با نماینده ولی فقیه و علما، دیدار با جانبازان قبل ‌از دیگر برنامه‌های سفر محمد‌باقر قالیباف به مازندران است. (لینک خبر)


13:16: ستاد مرکزی قالیباف در اصفهان در نظر دارد همایشی را با حضور فعالان ستاد خود در اصفهان برگزار کند. این همایش بعد از ظهر امروز پنج شنبه و ساعت 18 در مسجد سید اصفهان برگزار می‌شود. (لینک خبر)


11:13: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل شهیدان مقدم با برادر شهیدان و جمعی از خانواده معظم شهدا دیدار کرد. پدر و سه فرزند این خانواده در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و در این دیدار سردار دولتی مقدم،  برادر شهیدان و فرزند شهید مقدم میزبان قالیباف بود.

سردار دولتی مقدم، برادر شهیدان و فرزند شهید دولتی مقدم به نمایندگی از جامعه ایثارگران به قرائت میثاق نامه خانواده شهدا و ایثارگران سیستان‌وبلوچستان با محمدباقر قالیباف پرداخت. (لینک خبر)


10:12: محمدباقر‌قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ‌منزل آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با وی دیدار و‌گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله سلیمانی در این دیدار ضمن خیرمقدم به قالیباف‌، گفت:‌ قالیباف چهره‌ای جدیدی برای نظام و عنصر نوظهوری برای جامعه ما نیست. شکل‌گیری شخصیت وی پیش از انقلاب و در مشهد بود، چراکه شخصیت وی قبل از انقلاب در دامن مقام معظم رهبری در مشهد شکل گرفته بود و جایگاه مسجد کرامت و برنامه‌های سازنده‌ رهبری نیز در شخصیت وی به چشم می‌خورد.

همچنین در این دیدار محمدباقر قالیباف گفت: در دوره‌ای‌ که در شهرداری تهران حضور داشتم، با توده‌های مردم از جوانان و اقشار مختلف در ارتباط بودم. انصافا در نسل سوم انقلاب نه تنها کم و کاستی نسبت به دوران جوانی خودمان مشاهده نکردم، بلکه باید تاکید کرد نسل سوم انقلاب از ظرفیت‌های بهتری نیز برخوردار هستند. نمونه آن در شهرداری تهران قابل مشاهده است که با کمک قدرت و انگیزه جوانان و تجربه پیشکسوتان کارها را انجام می‌دهیم. (لینک خبر)


09:43: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در فرودگاه شهر زاهدان مورد استقبال‌ مردم این شهر قرار گرفت. همچنین مقامات محلی نیز از قالیباف استقبال کردند.

حضور در مزار شهدا و دفتر امام جمعه شهر زاهدان جزو برنامه‌های بعدی قالیباف خواهد بود. وی همچنین در مسجد الغدیر با مردم این استان دیدار خواهد کرد. (لینک خبر)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها