کد خبر: ۱۳۸۱۳۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز وارد خورستان شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور دیدار با مردم خوزستان وارد اهواز شد.

در آیین استقبال از جلیلی جمعی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، عشایر عرب و بختیاری، و مردم شهرهای مختلف خوزستان حضور داشتند.

حضور جوانان در استقبال

حضور جوانان نیز در آیین استقبال در فرودگاه اهواز از سعید جلیلی مانند همیشه نمایان تر بود.

حامیان جلیلی با در دست داشتن تصاویری از کاندید مورد حمایت خود، از وی استقبال کردند.

برخی از حامیان سعید جلیلی ساعت ها در انتظار ورود وی به فرودگاه اهواز بودند.

جوانان خوزستانی با شعارهای "نه سازش نه تسلیم یار جلیلی هستیم"، جلیلی قهرمان خوش آمدی شهرمان و برگ برنده ما شهید زنده ما از سعید جلیلی استقبال کردند.

دیدار با علمای خوزستان

سعید جلیلی قرار است در این سفر به گلزار شهدای اهواز برود تا به مقام شامخ شهدای والامقام این شهر ادای احترام کندو در این مکان مقدس با چند تن از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر نیز دیدار خواهد کرد.

یکی دیگر از برنامه‌های سفر سعید جلیلی به استان خوزستان، دیدار با علمای استان،  از جمله آن‌ها آیت‌الله سیدمحمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز است.

دیدار با عشایر خوزستان

دو دیدار مردمی در این سفر صورت می گیرد که نخستین دیدار در منطقه عین دو در ساعت 18 امروز با حضور پرشور مردم منطقه و عشایر گرانقدر شهرهای مختلف خوزستان انجام خواهد شد.

دیدار سعید جلیلی در مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) واقع در خیابان اصلی عین دو برگزار می‌شود که در این تجمع اهالی شهرک رزمندگان، سه راه خرمشهر، کوی شهید هاتف، کوی علوی، کوی بنی‌هاشم و ملاشیه نیز حضور خواهند داشت.

سخنرانی در تجمع مردمی

تجمع مردمی «مقاومت رمز پیشرفت» با حضور سعید جلیلی نیز امشب در ساعت 20  و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود که این تجمع در مسجد ارشاد واقع در میدان بسیج مستضعفین (فلکه ساعت) انجام می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها