کد خبر: ۱۳۸۱۳۷
زمان انتشار: ۰۱:۳۴     ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
هم اکنون ستاد انتخاباتی حامیان مردمی دکتر جلیلی در شهر تهران در محل سابق ستاد رایحه خوش خدمت برپا شده است.
به گزارش صداقت نیوز همزمان با سالروز رحلت ملکوتی بیانگذار انقلاب اسلامی ایران، ستاد حامیان مردمی و خودجوش دکتر سعید جلیلی در تهران با هدف پیگیری گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص تحقق دولت اسلامی از امروز آغاز به کار نمود.
بنابراین گزارش ستاد انتخاباتی حامیان مردمی و خودجوش دکتر سعید جلیلی با محوریت جوانان انقلابی حامی دولت نهم با هدف صیانت از آرمانهای انقلاب اسلامی ایران و مقابله با هر گونه انحراف از تفکر ناب انقلاب اسلامی در محل سابق ستاد رایحه ی خوش خدمت بر پا شده است.
حضور مشاوران جوان دولت نهم و سایر افرادی که در دولت دهم به دلیل پیگیری خط ولایت مداری از صحنه ی مدیریت دولتی حذف شده اند از ویژگیهای بارز این ستاد است.
هم اکنون ستاد انتخاباتی حامیان مردمی دکتر جلیلی در شهر تهران در محل سابق ستاد رایحه خوش خدمت برپا شده است و بسیاری از علاقه مندان دکتر سعید جلیلی این روزها به صورت خودجوش درحال تبلیغ گفتمان انقلابی این کاندیدای ریاست جمهوری هستند.
بابک خانیان مسئول ستاد حامیان مردمی خودجوش سعید جلیلی در تهران با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان در راستای تداوم گفتمان انقلاب و ادامه اندیشه های ناب امام(ره) و رهبری که در سال 84 و 88 احیا شده بود اینک، تمام توان خود را برای دکتر جلیلی بکار گرفته اند در نشست خود با مدیران کمیته و کارگروه های این ستاد اعلام کرد: به زودی برنامه های تبلیغاتی و میدانی این ستاد در تهران به اطلاع عموم خواهد رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها