کد خبر: ۱۳۸۸۷۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
دبیرکل موتلفه اسلامی:
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ائتلاف 1+2 دیگر وجود خارجی ندارد، افزود: این ائتلاف ادامه پیدا نمی‌کند مگر اینکه اگر با ائتلاف اصلاح‌طلبان روبرو شویم ممکن است آرایش سیاسی نامزدهای اصولگرا هم تغییر کند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدنبی حبیبی عصر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران این استان اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی با توجه به اصول اولیه و پیشینه‌ای که دارد همواره در معادلات سیاسی کشور تاثیرگذار بوده است.

وی با اشاره به تدابیر حزب موتلفه اسلامی برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، افزود: این حزب از سال گذشته فعالیت‌های تبلیغاتی خود را آغاز کرد و در این رابطه با بررسی وضعیت موجود تدابیر لازم را اندیشید.

حبیبی به مذاکرات این حزب با جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخاب گزینه نهایی در انتخابات اشاره کرد و گفت: پس از بررسی‌های لازم به این نتیجه رسیدیم که اگر محوریت اثرگذار روحانیت به میدان انتخابات وارد شود از تعدد اصولگرایان جلوگیری می‎شود و می‎توان به نتیجه بهتری دست پیدا کرد.

دبیرکل موتلفه اسلامی ادامه داد: برهمین اساس پیشنهاد ما به جامعه مدرسین و جامعه روحانیت این بود که این محوریت را برعهده بگیرند.

حبیبی با اشاره به شکل‌گیری ائتلاف پنج نفره، اظهار کرد: در حالی که ائتلاف پنج نفره به دنبال این پیگیری‌ها تشکیل شد اما به نتیجه نرسید و ما در نهایت ولایتی را به عنوان گزینه نهایی خود انتخاب کردیم.

وی، تدین و دین‌داری را مهمترین ویژگی ولایتی برشمرد و گفت: ولایتی فردی است که در طول این سال‌ها امتحان خود را پس داده و در دین‌داری او شکی نداریم.

رئیس تشکیلات استانی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: ولایتی به معنای واقعی ثابت کرده به ولایت فقیه اعتقاد دارد و در زمانی که مسئولیت وزارت خارجه را برعهده داشت به نحو شایسته‌ای آن را انجام داد و از ایجاد تنش‌های بی‎دلیل جلوگیری کرد.

حبیبی تصریح کرد: همچنین ولایتی توان کار کردن با سلیقه‌های مختلف و البته معتقد به نظام را نیز دارد.

وی با بیان اینکه ولایتی به تولید مردمی اعتقاد دارد، اظهار کرد: ولایتی دو محور تولید و مردمی بودن آن را وجهه همت خود قرار داده و در این راستا به اصل 44 قانون اساسی استناد می‎کند.

حبیبی در ادامه با اشاره به رد صلاحیت شدن هاشمی، گفت: هاشمی در این عرصه امتحان خود را به خوبی پس داد و با برخوردی عقلانی از ایجاد جنجال‌ها جلوگیری کرد.

دبیرکل موتلفه اسلامی با بیان اینکه ائتلاف 1+2 دیگر وجود خارجی ندارد، افزود: این ائتلاف ادامه پیدا نمی‌کند مگر اینکه اگر با ائتلاف اصلاح‌طلبان روبرو شویم ممکن است آرایش سیاسی نامزدهای اصولگرا هم تغییر کند.

حبیبی با قدردانی از صدا و سیمای کشور، خاطرنشان کرد: مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها در تلوزیون سبب شد تا از خرج‌تراشی‌ها جلوگیری شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها