کد خبر: ۱۳۹۱۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دیدار رئیس‌جمهور با تیم ملی فوتبال گفت: موفقیت تیم ملی ناشی از برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح بوده است.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، دکتر محمد عباسی در حاشیه حضور رئیس‌جمهور در تمرین دیروز (شنبه) تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: من پیش از بازی با قطر در جمع ملی‌پوشان حاضر شدم و معتقدم باید به ملی‌پوشان دلگرمی و انگیزه داد. اگرچه شرایطی که در اردو دیدم نشان ازهمین امر بود و آن‌ها انگیزه زیادی برای برد داشتند. امروز هم طبق همین قاعده، اینجا حاضر شدیم.



وی افزود: رئیس‌جمهور خواست در جمع ملی‌پوشان حاضر شود و ضمن خسته نباشید به بازیکنان، از زحماتشان تشکر کند. فکر می‌کنم حضور رئیس‌جمهور دلگرمی‌ای برای بازیکنان باشد. برای من هم که امروز اینجا حاضر شدم، این حضور یک افتخار است.
عباسی گفت: اگر تیم ملی تا به اینجا رسیده ناشی از برنامه‌ریزی و مدیریت صحیحی بوده که برای این تیم انجام شده است. البته همین طور دعای خیر مردم که همیشه پشتیبان تیم ملی ما بوده است. همیشه یک ملت بزرگ پشت این تیم است و امیدوارم دعای خیر مردم با بازیکنان همراه شود و ما بتوانیم در ادامه موفق باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها