کد خبر: ۱۳۹۲۷۵
زمان انتشار: ۰۸:۱۹     ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
شرق: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در فیلم تبلیغات انتخاباتی حسن روحانی با مردم سخن خواهد گفت. این خبری بود که روز گذشته کارگردان فیلم تبلیغاتی حسن روحانی در صفحه «فیس بوک» شخصی خود اعلام کرد و به سرعت در سایت های خبری و خبرگزاری‌ها بازتاب یافت. حسین دهباشی نوشت: «قرار است خورشید که بالا آمد برویم نزد آقای هاشمی و ایشان در برابر دوربین، دومین مستند ما از کاندیداتوری رفیقمان که در اصل رفیق شفیق و همفکر چهل ساله خودش است، اعلام حمایت کند. آنچنان‌که یک وجب روغن نباتی و …این‌ها!» ساعاتی بعد یکی دیگر از عوامل سازنده فیلم تبلیغاتی روحانی  نیز با تایید این خبر به «مهر» گفت: «در این مستند آیت‌الله‌هاشمی‌رفسنجانی پیرامون مسایل اخیر کشور مباحثی را با مردم مطرح خواهد کرد.»
«طاها ذبیحی» با بیان اینکه «در مستند قبلی روحانی بیشتر بر زندگی و سوابق اجرایی ایشان تاکید شده بود» افزود: «مستند دوم حرف دل مردم است و صدای مردمی خواهد بود که در سال‌های اخیر در رسانه ملی انعکاس نداشته است.» او با تاکید بر اینکه «هاشمی رفسنجانی در این فیلم انتخاباتی با مردم سخن خواهد گفت» بیان کرد: «امیدواریم رسانه ملی نیز همچنان که در قانون انتخابات تاکید شده این مستند را بی‌کم و کاست پخش کند و رویه‌ای که در مورد پوشش خبرهای دکتر روحانی در پیش گرفته شده و مورد انتقاد ایشان قرار گرفته، در پیش گرفته نشود.» به گفته این عضو شورای مشاوران روحانی «این مستند محصول تلاش‌های چند مستندساز جوان است که در فرصت محدود چند روزه ساخته شده و در دو بخش درباره دو مساله مهم کشور تهیه شده است.»
گفتنی است در مستند اول که از سوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی تهیه و از طریق سیما پخش شد نیز هاشمی و سید‌محمد خاتمی حضور پررنگی داشتند. هاشمی رفسنجانی دربخشی از فیلم تبلیغاتی اول درباره روحانی گفته بود: «از پیش از انقلاب در جریان مبارزات با هم بودیم.» این اظهارات هاشمی مربوط به مراسم تقدیر از حسن روحانی در پایان مسوولیت در شورای عالی امنیت ملی است. هاشمی در این فیلم افزوده بود: «گروهی از دوستان معتدل در مجلس حضور داشتند و شاید بی‌تاثیر هم در خاتمه جنگ نبودند.» فیلم اول حسن روحانی به سوابق مبارزاتی و مدیریتی او در سمت‌های معاونت مجلس و دبیری شورایعالی امنیت ملی پرداخته بود. اکنون باید منتظر ماند و دید که هاشمی این بار در برابر دوربین «دهباشی» خطاب به مردم چه بر زبان خواهد آورد. دومین فیلم حسن روحانی ساعت 20:10 امشب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. 
گفتنی است در فیلم اول به بخش‌هایی از مذاکرات هسته‌ای حسن روحانی با وزیران خارجه سه قدرت اروپایی در زمان دولت اصلاحات اشاره شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها