کد خبر: ۱۴۰۳۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص سه بازیکن فوتبال بانوان و دیدار نیمه تمام دو تیم فوتسال صنعت نفت آبادان و تربیت بدنی فسا اعلام کرد.

به گزارش 598 و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ، دیدار دو تیم لیگ برتری فوتسال صنعت نفت آبادان و تربیت بدنی فسا در تاریخ 23/2/92 در آبادان برگزار که در نیمه اول این دیدار با نتیجه 9 بر صفر به سود تیم صنعت نفت ابادان در نیمه نخست به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم، تیم مهمان( تربیت بدنی فسا) د رمسابقه حاضر نشد. بر همین اساس طبق رای کمیته انضباطی این دیدار با نتیجه 9 بر صفر به سود تیم آبادان اعلام و زارعیان-سرپرست تیم تربیت بدنی فسا به مدت سه ماه از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی و همچنین پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.باشگاه تربیت بدنی فسا نیز طبق بند 3 ماده 21 به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت سلیمانی، کودایی و نراقی تا اطلاع ثانوی

با توجه به شکایت کمیته بانوان فدراسیون فوتبال از زمرد سلیمان، زهره کودایی و طنین نراقی (بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان) مبنی بر انجام رفتارهای غیر روزشی و غیر اخلاقی و عدم همکاری با تیم ملی در مسابقات برون مرزی و با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از ادامه این رفتارها به سایر بازیکنان، کمیته انضباطی به استناد ماده 11 آئین نامه انضباطی، هرسه بازیکن را تا اطلاع ثانوی از هر گونه فعالیت رسمی اعم از انجام مسابقه فوتبال و عقد قرارداد محروم کرد. جلسه رسیدگی به تخلف این بازیکنان روز یکشنبه 16/4/92 است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها