کد خبر: ۱۴۲۰۲۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
در بخشی از مستند تبلیغاتی دکترجلیلی با عنوان «مردم + 1» با اشاره به وجود مافیا در قطع درختان تنومند جنگل‌های شمال کشور، تصاویری از قطع درختان پخش شد خبرهای منتشر شده است که جنگلبانی نوشهر در اقدامی عجیب و بجای پرداختن به اصل موضوع و اقدام علیه مافیای قطع درختان، حسین اسلامی ـ دامدار افشاگر در فیلم ـ را از حضور در جنگل، منع و ضمن تخریب اصطبل دام‌های وی، او را با جریمه مالی روبرو کرده و برخی اموال وی را مصادره کردند.
نماینده مردم نوشهر در واکنش به اتفاقات رخ داده علیه حسین اسلامی ـ دامدار افشاگر در فیلم مستند دکتر سعید جلیلی به خبرنگار بی باک گفت: بنده در اولین حضورم در نوشهر شخصا این قضیه را پیگیری خواهم کرد و اصل ماجرا را در اختیار رسانه ها خواهم گذاشت.
 
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، در بخشی از مستند تبلیغاتی دکترجلیلی با عنوان «مردم + 1» با اشاره به وجود مافیا در قطع درختان تنومند جنگل‌های شمال کشور، تصاویری از قطع درختان پخش شد خبرهای منتشر شده است که  جنگلبانی نوشهر در اقدامی عجیب و بجای پرداختن به اصل موضوع و اقدام علیه مافیای قطع درختان، حسین اسلامی ـ دامدار افشاگر در فیلم ـ را از حضور در جنگل، منع و ضمن تخریب اصطبل دام‌های وی، او را با جریمه مالی روبرو کرده و برخی اموال وی را مصادره کردند.

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر در این خصوص در گفتگو با  بی باک اظهار داشت: بنده  با معاون اداری مالی اداره کل منابع  طبیعی نوشهر صحبت کردم. طبق ادعاهای ایشان که بنده فقط نقل می کنم؛ حسین اسلامی کارمند منابع طبیعی نیست و یکی از دامداران این خطه می باشد که در منطقه مشغول فعالیت بوده است. علی ظاهر در تاریخ 15/2/92 دادستانی نوشهر به جرم اینکه وی غیرقانونی به منطقه رفته و تجاوز به جنگل کرده است بر علیه وی رای به تخریب مکانی که به صورت غیر قانونی ساخته بود صادر کرده است و این قضیه ربطی به حضور وی در فیلم مستند تبلیغاتی دکتر جلیلی ندارد.
 

نماینده نوشهر گفت: البته این صحبت ها به نقل از معاون اداری مالی اداره کل منابع طبیعی نوشهر بود اما بنده به این حرفها اکتفا نخواهم کرد و در اولین حضورم در نوشهر این قضیه را پیگیری خواهم کرد و اصل ماجرا را در اختیار رسانه ها خواهم گذاشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها