کد خبر: ۱۴۲۸۲۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۰۲ تير ۱۳۹۲
چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به عملکرد درخشان وزارت اطلاعات گفت: این وزارتخانه در سالهای اخیر خوب درخشید و با استفاده از نیروهای زبده و کارشناسان خبره، مقتدرترین نیروها و سیستم امنیتی را داراست.

به گزارش 598 به نفل از بی باک، فاطمه آلیا نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بی باک با اشاره به سالروز تشکیل وزارت اطلاعات گفت: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور ما بهترین و خالص ترین افراد جامعه هستند و با توکل بر خداوند در راستای امنیت و آسایش مردم مشغول خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به گمنامی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور خاطرنشان کرد: این عزیزان با آنکه سخت ترین کارها را انجام می دهند اما در جامعه گمنام هستند. نیت آنها خیر و خالصانه است و نتیجه اقدامات آنها به کل جامعه و مملکت بر می گردد.

چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه نیروهای اطلاعاتی اشراف کامل بر کشور دارند، گفت: این اشراف اطلاعاتی باعث شگفتی و حیرت سازمانهای جاسوسی و اطلاعاتی دنیا و بخصصو سیا و موساد شده است چرا که بسیاری از جاسوسان آنها قبل از انجام ماموریت خود در دام وزارت اطلاعات گرفتار می شوند.

آلیا افزود: وزارت اطلاعات تا کنون نقشه های شوم سرویس های اطلاعاتی بیگانگان در براندازی و ایجاد اغتشاش در کشور را خنثی کرده و عوامل آنها در داخل و خارج کشور زمین گیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی جندالله گفت: این فرد در چتر حمایتی سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل قرار داشت و علنا علیه ملت و مملکت ما به جنایت دست می زند و در این مسیر هم بارها و بارها خیانت کرد اما با عزم و اراده سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) و در هنگامی که از دوبی عازم قرقیزستان بود، در آسمان ایران دستگیر و سرانجام به سزای اعمال خود رسید.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران باید قدردان نیروهای خدوم وزارت اطلاعات باشند، تصریح کرد: ما می بینیم که در کشورهای همسایه و حتی در کشورهای مدعی دموکراسی جنگ و خونریزی و ناامنی وجود دارد اما به برکت زحمات نیروهای فعال و کارآمد وزارت اطلاعات کوچکترین ناامنی در داخل کشور نداریم و خوشبختانه در سراسر کشور امنیت برقرار است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها