کد خبر: ۱۴۳۰۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۴ تير ۱۳۹۲
تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور محمد قاضی و مصدومیت مدافع جدید این تیم برگزار شد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده‌سازی خود از ساعت 18 در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های آماده سازی خود را دنبال کرد.


* مهم ترین نکته تمرین امروز آبی‌پوشان حضور محمد قاضی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس بود. این بازیکن که در تمرین صبح آبی‌پوشان نیز شرکت کرده بود با خودروی پورشه در تمرین حضور پیدا کرد. هواداران استقلال از مهاجم فصل گذشته پرسپولیس استقبال چندانی نکردند. پژمان نوری از محمد قاضی استقبال کرد و این دو دقایقی با یکدیگر صحبت کردند.


* احمد جمشیدیان ، محمد مهدی نظری، پژمان نوری، آرش برهانی و سیاوش اکبرپور از جمله نفرات سرشناس استقلال در تمرین امروز بودند و بقیه بازیکنان را امیدها و جوانان تشکیل می‌دادند.


* امیر قلعه‌نويی با لباس شخصی در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد سپس کارهای تاکتیکی را نظاره کرد، برگزاری تمرینات تاکتیکی زیر نظر مجید صالح انجام می‌شد، همچنین کادر فنی تیم استقلال قبل از آغاز تمرین جلسه‌ای را برگزار کردند.


* بازیکنان تیم استقلال در آغاز تمرین به محمد قاضی خوش‌آمد گفته و با وی دست دادند.


* حدود 200 نفر از هواداران استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند، تعدادی از تماشاگران نسبت به مصاحبه مجتبی جباری واکنش نشان داده و با حالت عصبانیت می‌گفتند که اگر دوست دارد بهتر است به پرسپولیس برود، تعدادی دیگری از طرفداران نیز اعلام می‌کردند در این شرایط که استقلال به جمع 8 تیم برتر آسیا رسیده به جباری نیاز دارد. آنها همچنین درباره ماندن جواد نکونام با یکدیگر صحبت کردند.


*امیر قلعه‌نویی در وسط زمین مشغول تماشای تمرین بازیکنان بود اما به دلیل ناراحتی از ناحیه پا روی یکی از نیمکت‌ها نشست و دکتر ستوده از اعضای کادر پزشکی استقلال به مداوای پای وی پرداخت. در این لحظه تعدادی از هواداران دور سرمربی استقلال جمع شدند که یکی از آنها به قلعه‌نویی گفت چرا استقلال پس از بازی مقابل الریان قطر روند گذشته را نداشت که این جمله هوادار باعث ناراحتی سرمربی استقلال شد.


یکی از طرفداران استقلال به سرمربی این تیم گفت: آقای قلعه‌نويی چرا بازیکنان به تمرین نمی‌آیند، چرا ملی‌پوشان به تمرین اضافه نمی‌شوند که قلعه‌نويی پاسخ داد کمی صبر داشته باشید، این سوالات را هم از من نپرسید اما چند روز دیگر بازیکنان اضافه می‌شوند، سپس سرمربی استقلال از مسئولان کمپ این باشگاه خواست تا تماشاگران را به روی سکوها هدایت کنند.


* میرشاد ماجدی در تمرین امروز حضور نداشت و بیانی، دین‌محمدی، فنونی‌زاده و پورحیدری نظاره‌گر تمرین بودند.


* بازیکنان تیم استقلال در ابتدا زیر نظر دکتر حاج‌قاسم مربی بدن‌ساز این تیم شروع به تمرین کردند سپس زیر نظر مجید صالح برنامه‌های آماده‌سازی خود را انجام دادند، در اواسط تمرین مجید صالح بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و آنها در قالب دو تیم نارنجی و سبز کارهای تاکتیکی را مرور کردند.


* در حالیکه تمرینات تاکتیکی استقلال در حال برگزاری بود، فردین عابدینی بازیکن جوان و جدید آبی‌پوشان دچار آسیب‌دیدگی شد و به تمرین ادامه نداد.


* عرشیا بابازاده پسر مربی دروازه‌بانان استقلال امروز در کنار سید حسین حسینی و دو دروازه‌بان جوان دیگر تمرین کرد.


* امیر قلعه‌نویی، مجید صالح، ستار همدانی، ایمان عالمی ، حاج قاسم، حمید بابازاده و کریم بوستانی در پایان تمرین آبی‌پوشان مشغول انجام بازی گل کوچک در زمین چمن کمپ ناصر حجازی شدند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها